КРИТЕРІЇ ТА ПОКАЗНИКИ СФОРМОВАНОСТІ ЕМОЦІЙНОЇ ВИРАЗНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВОКАЛІСТА

Ключові слова: емоційна виразність, структурні компоненти емоційної виразності, критерії та показники, засоби емоційної виразності, фахова підготовка

Анотація

У статті визначено критерії та показники сформованості емоційної виразності майбутніх вокалістів відповідно до її структурних компонентів: мотиваційно-ціннісний когнітивно-аналітичний, емоційно-оцінний та практично-творчий. Розкрито сутність запропонованих критеріїв та показників для проведення діагностики досліджуваного феномену. Визначено та охарактеризовано три рівні сформованості емоційної виразності майбутнього вокаліста: репродуктивний, продуктивний, творчий.

Посилання

Брокгауз Ф. А. Иллюстрированный энциклопедический словарь. Современная версия / Ф. А. Брокгауз, И. А. Ефрон. – Москва : Эксмо, 2008. – 703 с.
Гонтаренко Н. Б. Сольное пение: Секреты вокального майстерства: метод. пособие / Н. Гонтаренко. – Ростов -на-Дону : Феникс, 2006. – 155 с.
Гринь Л. О. Діагностика сформованості вокальної майстерності майбутнього актора музично-драматичного театру. Наукове видання. Методичні рекомендації /Загальна редакція Г. В. Локарєва – Запоріжжя: ЗНУ, 2014. – 85 с.
Івасишин І. Музично-виконавська діяльність як засіб творчого розвитку особистості / І. Івасишин // Гірська школа Українських Карпат. – 2014. – №11. – С. 153–156.
Микиша М. В. Практичні основи вокального мистецтва / М. В. Микиша – Київ : Музична Україна, 1971. – 89 с.
Саїк Г.Ф. Формування виконавської майстерності у студентів на основі активізації емоційно-естетичного переживання музики: автореф…. канд. пед. наук: 13.00.02. / Г.Ф. Саїк. – Київ, 2000. – 19 с.
Словник української мови: в 11 томах. – Том 7, 1976. – С. 10.
Ткаченко Т. В. Формування вокально-сценічної культури студентів мистецьких факультетів педагогічних вузів : монографія / Т. В. Ткаченко – Харків : ХНПУ ім. Г. С. Сковороди, 2016. – 307 с.
Шпирка А. О. Методичні аспекти розвитку навичок емоційної виразності вокаліста на заняттях з постановки голосу / А. О. Шпирка // Стратегії підвищення якості мистецької освіти в контексті змін сучасного соціокультурного простору. Матеріали і тези I Міжнародної науково-практичної конференції. – Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2017. – С. 86–89.
Шпирка А. О. Структурні компоненти емоційної виразності майбутнього вокаліста / Аліна Олегівна Шпирка // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. – Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2018. – №3. – С. 36–42.
Опубліковано
2019-12-26
Як цитувати
Шпирка, І. О. (2019). КРИТЕРІЇ ТА ПОКАЗНИКИ СФОРМОВАНОСТІ ЕМОЦІЙНОЇ ВИРАЗНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВОКАЛІСТА. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (185), 220-224. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2019-1-185-220-224