КЛЮЧОВІ АСПЕКТИ ВИВЧЕННЯ FRONT-END ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНФОРМАТИКИ

  • Олександр Олександрович Мосіюк Житомирський державний університет імені Івана Франка http://orcid.org/0000-0003-3530-1359
Ключові слова: front-end технології, підготовка вчителів інформатики, верстка web-сторінки, HTML5, CSS3, JavaScript, фреймворк, система контролю версій git

Анотація

У статті піднімається питання викладання дисциплін, пов’язаних із розробкою Web-ресурсів у процесі підготовки майбутніх учителів інформатики. Також аналізуються та розглядаються наукові джерела, присвячені відповідній тематиці, програми приватних освітніх установ, які займаються підготовкою фахівців із інформаційно-комп’ютерних технологій. Наголошується на важливості врахування при удосконаленні навчального процесу із предметів «Web-технології та Web-дизайн» та «Програмування та підтримка Web-застосувань» сучасних підходів до проектування та розробки Web-сайтів. Окремо розглядаються аспекти пов’язані із вивченням технологій front-end розробки. Наголошується на докладному вивченні технологій верстки Web-сторінок (HTML5, CSS3) і особливостей виконання різних типів верстки. Зауважується на важливості опануванні мови програмування JavaScript, а також бібліотек та фреймворків, створених на її основі.

Посилання

Базурін В. М. Особливості навчання веб-програмування мовою JavaScript студентів-математиків. Вісник Житомирського державного університету. 2014. Випуск 1 (73). С. 79–83.
Ворожбит А. В., Рибак О. С. Огляд курсу за вибором «Основи верстки та веб-програмування». Фізико-математична освіта. Вип. 1 (15). 2018. С. 20–27.
Іваськів І. С., Рамський Ю. С., Олексюк В. П. Програмний комплекс «Денвер»: можливості використання у процесі вивчення основ Web-програмування. Науковий часопис НПУ ім. М.П. Драгоманова. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання. К.: НПУ імені М.П. Драгоманова, 2006. № 4 (11). С.66–69.
Інформатика. Програми для профільного навчання та допрофільної підготовки. Київ: Видавнича група BHV, 2009. 400 с.
Курс. Розробка Front-End. Офіційний сайт MainAcademy. URL: https://mainacademy.ua/ua/kursi/ front-end-developer/# (дата звернення: 30.03.2019).
Курси Frontend development. Офіційний сайт ITEA. URL: https://itea.ua/uk/courses_itea/mark_up/ (дата звернення: 30.03.2019).
Литвиненко О. Что такое Front-end? URL: https://dou.ua/forums/topic/16734/ (дата звернення: 30.03.2019).
Пасічник О. Г., Пасічник О. В., Стеценко І. В. Основи Web-дизайну: навчальний посібник. К.: Вид. група BHV. 2009. 336 с.
Программирование Front-end с нуля. Официальный сайт Web Academy. URL: https://web-academy.com.ua/study/web/html-css-javascript (дата звернення: 30.03.2019)..
Duckett J. HTML and CSS: Design and Build Websites. Wiley, 2014. 512 p.
Freeman A. Pro AngularJS (Expert's Voice in Web Development). Apress, 2014. 688 p.
Mardan A. React Quickly: Painless web apps with React, JSX, Redux, and GraphQL. Manning Publications, 2017. 528 p.
Stefanov S. React: Up & Running: Building Web Applications. O'Reilly Media, 2016. 222 p.
Опубліковано
2019-04-25
Як цитувати
Мосіюк, О. О. (2019). КЛЮЧОВІ АСПЕКТИ ВИВЧЕННЯ FRONT-END ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНФОРМАТИКИ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, 1(177), 224-227. вилучено із https://pednauk.cusu.edu.ua/index.php/pednauk/article/view/257