ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ ПРИ ВИВЧЕННІ ВИЩОЇ МАТЕМАТИКИ У ТЕХНІЧНИХ ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТІ

  • Ірина Володимирівна Михайленко Харківський національний автомобільно-дорожній університет http://orcid.org/0000-0002-5961-3616
  • Володимир Олексійович Нестеренко Харківський національний автомобільно-дорожній університет http://orcid.org/0000-0003-4658-1659
Ключові слова: освітній процес, навчання вищої математики, іноземні студенти, змішане навчання, засоби навчання

Анотація

В статті визначено необхідність вирішення проблеми організації навчання іноземних студентів у закладах вищої освіти технічного профілю. Проаналізовано останні публікації, у яких здійснено дослідження теоретико-методологічних, педагогічних і методичних основ організації навчання іноземних громадян у технічному університеті. Висвітлюється авторський досвід використання технології змішаного навчання при організації освітнього процесу вивчення вищої математики для іноземних студентів. Автор аналізує можливості використання засобів змішаного навчання для підвищення ефективності засвоєння навчального матеріалу, формування інформаційної компетентності студентів, а також активізації пізнавальної діяльності студентів. У статті наведено структуру методичного забезпечення, яке складається з елементів, як традиційної освіти, так і елементів, дистанційного навчання, які можна використовувати для організації лекційних й практичних занять, що сприяє формуванню позитивної мотивації студентів-іноземців до вивчення вищої математики.

Посилання

Бакало О. М. Педагогічні умови адаптації іноземних студентів до навчання у вищих технічних навчальних закладах : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : 13.00.04. К., 2017. 22 с.
Булгакова Н. Б. Система пропедевтичної підготовки іноземних громадян з природничих дисциплін у технічному університеті : дис....д-ра пед. наук : 13.00.04. К., 2002. 446 с.
Булгар В. В., Колесніченко Є. З., Кльопова І. В. Методичні основи формування змісту та структури підручників з природознавчих дисциплін для підготовчого етапу навчання іноземних студентів. Навчання іноземних студентів в вищій школі: традиції і перспективи: матеріали Міжнар. наук.-метод. конф., 23-24 трав. 2013 р. Харків : НТУ «ХПІ», 2013. С. 148–151.
Зінченко Т. О., Зеркалова О. А., Колесніченко Є. З. Про шляхи реалізації цілей навчання природничим дисциплінам іноземних студентів підготовчого факультету. Загальноосвітні дисципліни та мова спеціальності в професійній підготовці національних кадрів на початковому етапі навчання в вуз і: матеріали Міжнар. конф.. Москва : РУДН, 2000. С. 98–99.
Палка О. В. Підготовка іноземних студентів вищих навчальних закладів технічного профілю України до вивчення професійної лексики: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук: 13.00.04. К., 2003. 18 с.
Опубліковано
2019-04-25
Як цитувати
Михайленко, І. В., & Нестеренко, В. О. (2019). ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ ПРИ ВИВЧЕННІ ВИЩОЇ МАТЕМАТИКИ У ТЕХНІЧНИХ ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТІ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, 1(177), 254-256. вилучено із https://pednauk.cusu.edu.ua/index.php/pednauk/article/view/256