МІЖПРЕДМЕТНІ ЗВ’ЯЗКИ В ПРОЕКТНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ ЯК ОСНОВА КОМПЕТЕНТНІСНОГО НАВЧАННЯ ФІЗИКИ

Ключові слова: фізична освіта, проектна діяльність, міжпредметні зв’язки, ключові й предметні компетентності

Анотація

У статті розкриті методологічні основи організації міжпредметної проектної діяльності учнів основної школи в процесі навчання фізики.  Встановлено, що використання міжпредметних зв’язків в проектній діяльності є основою компетентнісного навчання фізики та посилює його діяльнісну спрямованість відповідно до методологічних засад навчання і формування ключових компетентностей учнів

Посилання

Головко М. В. Дидактичні основи побудови державного стандарту загальної середньої освіти. Особистість в єдиному освітньому просторі : зб. наук. тез. Т.1. Запоріжжя : ТОВ «Фінвей». 2012. С. 123–128.
Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти. URL: http://www.mon.gov.ua/ (дата звернення: 24.03.2019).
Засєкіна Т. М., Засєкіна Д. О. Визначення структури предметної компетентності учнів з фізики у 7-9 класах. Компетентнісний підхід в освіті: теоретичні засади і практика реалізації: матеріали методол. семінару, 3 квіт. 2014 р. К. : Ін-т обдарованої дитини НАПН України. 2014. Ч.1. С. 364–370.
Компетентнісний підхід у сучасній освіті: світовий досвід та українські перспективи / Н.М. Бібік та ін.; під заг.ред. О. В. Овчарук. К.: «К.І.С.», 2004. 112 с.
Компетентнісний підхід в освіті: теоретичні засади і практика реалізації: матеріали методол. Семінару, 3 квіт. 2014 р. К.: Ін-т обдарованої дитини НАПН України, 2014. Ч.2. 292 с.
Мартиненко С., Кипиченко Н. Сучасні підходи до формування комунікативної компетентності майбутнього вчителя. Науковий вісник Волинського національного університету імені Лесі Українки: педагогічні науки, 2014 (14). С. 85–89.
Навчальні програми для загальноосвітніх навчальних закладів: Фізика. 7–9 класи. URL: http://www.mon.gov.ua/ (дата звернення: 24.03.2019).
Садовий М.І., Трифонова О.М. Становлення понять компетенція та компетентність // Наукові записки. Серія: Педагогічні науки. 2015. Вип. 141, Ч. 1. С. 11–14.
Шут М.І., Мартинюк М.Т., Благодаренко Л.Ю. Актуальні проблеми модернізації базової фізичної освіти. Педагогічна і психологічна наука в Україні : зб. наук. праць : в 5 т. Т.3 : Загальна середня освіта. К. : Педагогічна думка, 2012. С. 149–160
Хильборн, Роберт С, Майкл Дж. Фридландер. «Биология и физическая компетенция для школьников в области естественных наук» . 12, 2 (2013): 170-4. URL: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3671645/ (дата звернення: 24.03.2019).
Опубліковано
2019-04-25
Як цитувати
Коростельова, Є. Ю. (2019). МІЖПРЕДМЕТНІ ЗВ’ЯЗКИ В ПРОЕКТНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ ЯК ОСНОВА КОМПЕТЕНТНІСНОГО НАВЧАННЯ ФІЗИКИ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, 1(177), 199-204. вилучено із https://pednauk.cusu.edu.ua/index.php/pednauk/article/view/244