ШЛЯХИ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНО-ТВОРЧОГО РОЗВИТКУ УЧНІВ В УМОВАХ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ

  • Світлана Миколаївна Єфіменко Комунальний заклад «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського» https://orcid.org/0000-0001-8577-1741
Ключові слова: творчість, творча особистість, інтелект, Нова українська школа, сучасне освітнє середовище

Анотація

У статті звертається увага на актуальність проблеми інтелектуально-творчого розвитку сучасного учня. Автором статті розкривається сутність понять «творчість» та «інтелект». У статті здійснюється аналіз наукових поглядів на проблему зв’язку інтелекту та творчості. Автором статті розглядаються концептуальні засади розбудови Нової української школи. У статті розкриваються змістовні складові та властивості сучасного освітнього середовища Нової української школи.

Посилання

Єфіменко С.М. Визначення поняття інтелекту у різних концепціях психолого-педагогічних досліджень. Наукові записки. Педагогічні науки. Кіровоград, 2013. Вип. 121. Ч. ІІ. С. 90–95.
Єфіменко С. М. Психолого-педагогічні засади створення інтелектуально-творчого навчального середовища. Філософія, теорія та практика випереджаючої освіти для сталого розвитку : матер. Всеукр. наук.-практ. конф., 26 листопада 2015 р. Дніпропетровськ, 2016. С. 81–83
Єфіменко С. М. Розвиток інтелектуально-творчого потенціалу майбутнього учителя технологій у процесі професійної підготовки : дис. … канд. пед. наук : 13.00.04 / КДПУ імені Володимира Винниченка. Кіровоград, 2015. 376 с.
Нова українська школа. Концептуальні засади реформування середньої школи. МОН України, 2016. URL: https://mon.gov.ua/storage/app/ media/zagalna%20serednya/nova-ukrainska-shkola-compressed.pdf (дата звернення: 24.03.2019).
Про загальну середню освіту : Закон України № 651-ХІV, чинний, поточна редакція – редакція від 13.10.2018. URL: http://zakon3.rada.gov. ua/laws/show/651-14 (дата звернення: 24.03.2019).
Садовий М.І. Еволюція та розвиток засобів автоматизованої обробки текстильних матеріалів у процесі фахової підготовки студентів. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки. Кропивницький, 2018. Вип. 173, Ч. ІІ. С. 168–174.
Опубліковано
2019-04-25
Як цитувати
Єфіменко, С. М. (2019). ШЛЯХИ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНО-ТВОРЧОГО РОЗВИТКУ УЧНІВ В УМОВАХ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, 1(177), 156-161. вилучено із https://pednauk.cusu.edu.ua/index.php/pednauk/article/view/225