ОРГАНІЗАЦІЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ З АДАПТОВАНОЮ СИСТЕМОЮ ОЦІНЮВАННЯ

Ключові слова: самостійна робота студентів,критерії оцінювання,педагогічна адаптація студентів - іноземців,рівень складності, дисципліни природничо-математичного циклу

Анотація

У статті розглядається і обґрунтовується необхідність організації самостійної роботи іноземних студентів, що навчаються на підготовчих курсах та студентів першого курсу в умовах їх адаптації до парадигми вищої освіти України під час вивчення дисциплін природничо-математичного циклу. У статті представлено визначення самостійної роботи. Охарактеризовано відмінності у наближенні до загальної концепції освіти, особливо самостійної роботи студентів, в Україні та країнах - походження іноземних студентів. Запропоновано систему багаторівневих завдань для самостійної роботи іноземних студентів відповідно до їх рівнів самостійності. Виділено складові системи оцінювання навчальних досягнень іноземних студентів у вивченні дисциплін природничо-математичного циклу. Визначено критерії оцінювання результатів навчальної роботи іноземних студентів в межах виконання самостійної роботи.

Посилання

Study in Ukraine. URL: http://studyinukraine.gov.ua (дата звернення: 29.03.2019).
Алексюк А. М. Педагогіка вищої освіти України. Історія. Теорія : підручн. К.: Либідь,1998. 560 с
Білоус О. А. Адаптаційні проблеми іноземних студентів інженерного профілю. Вісник психології і педагогіки : збірник наук. праць / Педагогічний інститут Київського університету імені Бориса Грінченка, Інститут психології і соціальної педагогіки Київського університету імені Бориса Грінченка. 2012. Вип. 7. URL: http://www.psyh.kiev.ua/Збірник_наук._праць._-_Випуск_7 (дата звернення: 29.03.2019).
Вища освіта України і Болонський процес : навч. посіб. / М. Ф. Степко та ін. ; за ред. В. Г. Кременя. Тернопіль : Навчальна книга, Богдан, 2004. 384 с.
Опубліковано
2019-04-25
Як цитувати
Гур’євська, О. М., & Ісичко, Л. В. (2019). ОРГАНІЗАЦІЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ З АДАПТОВАНОЮ СИСТЕМОЮ ОЦІНЮВАННЯ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, 1(177), 135-140. вилучено із https://pednauk.cusu.edu.ua/index.php/pednauk/article/view/220