ПЕРЕБУДОВА ЗМІСТУ МЕТОДИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МАТЕМАТИКИ – ПОТРЕБА СЬОГОДЕННЯ
Анотація
У статті описано результати факторного аналізу результатів анкетування учителів математики в Україні щодо реалізації ними традиційних підходів до мотивації вивчення теореми і роботи з її формулюванням. Виокремлено три впливові фактори на процес організації сумісної роботи вчителя й учнів на цих етапах: реалізація інваріантного ядра традиційної методичної схеми роботи з формулюванням теореми, мотиваційно-результатний поліморфізм у традиційній методичній схемі роботи з формулюванням теореми, двополярність організаційної роботи вчителя з формулюванням теореми. Перший фактор є найбільш впливовим, другий і третій виявилися достатньо неочевидними. Аналіз цих факторів дозволив обґрунтувати напрями вдосконалення змісту методичної підготовки майбутнього вчителя математики в контексті організації роботи з теоремою на цих етапах.
Посилання
Акуленко І. А., Максименко Т. І. Навчання учнів доведень теорем (погляд учителів). Вісник Черкаського університету. Педагогічні науки. 2017. Вип. 13–14. С. 6–14.
Акуленко І. А. Конструювання моделі змісту компетентнісно орієнтованої методичної підготовки майбутнього вчителя математики профільної школи. Вісник Черкаського університету. Педагогічні науки. 2013. Вип. № 17 (270). С. 3–13.
Акуленко І. А. Теоретико-методичні засади формування методичної компетентності майбутнього вчителя математики профільної школи : автореф. дис. … д-ра пед. наук : 13.00.02 / Черкаський нац. ун-т ім. Б. Хмельницького. Черкаси, 2013. 40 с.
Tarasenkova N. A. The theoretic-methodical principles using of the sign-symbolic means in teaching mathematics of the basic school students : doctoral dissertation / National Pedagogical Dragomanov University. Kyiv, 2004.
Tarasenkova N. A. & Akulenko I. A. The Problem of Forming and Developing Students’ Logical Thinking in the Context of Subject Specialization in Secondary School. American Journal of Educational Research. 2013. 2 (12B), 33–40. URL: http://pubs.sciepub.com/education/2/12B/7 (дата звернення: 29.03.2019).