ФОРМУВАННЯ ВАЛЕОЛОГІЧНОГО СВІТОГЛЯДУ У ПЕРШОКУРСНИКІВ ДО ТА ПІСЛЯ ВВЕДЕННЯ ШКІЛЬНОГО ПРЕДМЕТА «ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я»

  • Тетяна Володимирівна Руденко Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка https://orcid.org/0000-0002-4758-1389
Ключові слова: здоров’я, порівняльний аналіз, шкідливі звички, захворюваність, функціональний стан, індекс, навчальний предмет «Основи здоров’я», здоровий спосіб життя

Анотація

У статті проведено порівняльний аналіз фізичного стану здоров’я і навичок здорового способу життя студентів першого курсу, які не вивчали (2005 р.) і тих, що вивчали (2019 р.) шкільний предмет «Основи здоров’я». Висвітлюється у порівнянні рівень обізнаності студентів щодо ведення здорового способу життя (рівень санітарно-гігієнічної культури, режим дня, ставлення до власного здоров’я, раціонального харчування, фізичної активності, шкідливих звичок тощо).

Посилання

Бех І. Д. Проблеми фізичного виховання і розвитку школярів та забезпечення їхнього здоров’я / Ж-л Академії медичних наук України, №3, 2001. С. 494–503.

Бабич В. І., Зайцев В. О., Нечаєва О. В. Підготовка майбутніх учителів основ здоров’я, як важлива умова виховання здорової молоді / Ж-л «Проблеми фізичного виховання і спорту», № 1, 2010. С. 3–5.

Бойченко Т. Є. Формування здорового способу життя учнів загальноосвітніх навчальних закладів на основі розвитку життєвих навичок. Київ, 2010. 24 с.

Порівняльний аналіз стану здоров’я і навичок здорового способу життя першокурсників різних років навчання.

Опубліковано
2021-10-04
Як цитувати
Руденко, Т. В. (2021). ФОРМУВАННЯ ВАЛЕОЛОГІЧНОГО СВІТОГЛЯДУ У ПЕРШОКУРСНИКІВ ДО ТА ПІСЛЯ ВВЕДЕННЯ ШКІЛЬНОГО ПРЕДМЕТА «ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я». Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (199), 150-153. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2021-1-199-150-153