ФОРМУВАННЯ ВАЛЕОЛОГІЧНОГО СВІТОГЛЯДУ У ПЕРШОКУРСНИКІВ ДО ТА ПІСЛЯ ВВЕДЕННЯ ШКІЛЬНОГО ПРЕДМЕТА «ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я»
Анотація
У статті проведено порівняльний аналіз фізичного стану здоров’я і навичок здорового способу життя студентів першого курсу, які не вивчали (2005 р.) і тих, що вивчали (2019 р.) шкільний предмет «Основи здоров’я». Висвітлюється у порівнянні рівень обізнаності студентів щодо ведення здорового способу життя (рівень санітарно-гігієнічної культури, режим дня, ставлення до власного здоров’я, раціонального харчування, фізичної активності, шкідливих звичок тощо).
Посилання
Бех І. Д. Проблеми фізичного виховання і розвитку школярів та забезпечення їхнього здоров’я / Ж-л Академії медичних наук України, №3, 2001. С. 494–503.
Бабич В. І., Зайцев В. О., Нечаєва О. В. Підготовка майбутніх учителів основ здоров’я, як важлива умова виховання здорової молоді / Ж-л «Проблеми фізичного виховання і спорту», № 1, 2010. С. 3–5.
Бойченко Т. Є. Формування здорового способу життя учнів загальноосвітніх навчальних закладів на основі розвитку життєвих навичок. Київ, 2010. 24 с.
Порівняльний аналіз стану здоров’я і навичок здорового способу життя першокурсників різних років навчання.