УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКОМ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛЯ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ: МЕТОДИЧНИЙ АСПЕКТ
Анотація
У статті проаналізовано основні професійні компетентності вчителя закладів освіти у процесі науково-методологічної роботи. З′ясовано основні функції управління системою науково-методичної роботи. Визначено, що основною метою науково-методичної роботи у навчальному закладі є ріст рівня професійної компетентності вчителя і педагогічного колективу. Виявлено, що науково-методична робота є складовою частиною загальної системи підвищення кваліфікації педагогічних кадрів.
Посилання
Androshhuk, I. (2015). Model` upravlinnya rozvy`tkom profesijnoyi kompetentnosti vchy`telya-filologa v mizhatestacijny`j period. [Model of management of development of professional competence of the teacher-philologist in the intertest period].
Goglova, M. N. (2011). Kak upravlyat` professy`onal`nыm rostom pedagoga. [How to manage the professional growth of a teacher].
Yel`ny`kova, G. V. (2017). Adapty`vne texnologiyi v osviti. [Adaptive technologies in education].
Innovacijni texnologiyi pidgotovky` majbutnix faxivciv u sy`stemi neperervnoyi osvity. [Innovative technologies for training future professionals in the system of continuing education]. Zhy`tomy`r.
Lashhy`xina, V. P. (2009). Rozvy`tok sy`stemy` pidgotovky` pedagogichny`x kadriv u Franciyi (druga polovy`na XX – pochatok XXI st.) [Development of the system of teacher training in France (second half of XX – beginning of XXI century)].
Marty`necz`, L. A. Osobly`vosti upravlinnya profesijny`m rozvy`tkom uchy`teliv. [Features of professional development management of teachers].
Masterkova, T. (2018). Rozvy`tok profesijnoyi kompetentnosti pedagoga v mizhatestacijny`j period na zasadax adapty`vnogo upravlinnya .[Development of professional competence of a teacher in the intertest period on the basis of adaptive management].
My`xnyuk, M. I. Rozvy`tok metody`chnoyi kompetenciyi yak skladovoyi profesijnopedagogichnoyi kompetentnosti inzhenera-pedagoga. [Development of methodical competence as a component of professional pedagogical competence of an engineer-teacher].
Mukan, N. (2007). Sy`stema neperervnoyi profesijnoyi osvity` pedagogiv Kanady`: insty`tuciyi ta yixnya diyal`nist`. [The system of continuing professional education for teachers in Canada: institutions and their activities]. Lviv.
Nakaz Ministerstva social`noyi polity`ky` Ukrayiny` «Pro zatverdzhennya profesijnogo standartu «Vchy`tel` pochatkovy`x klasiv zakladu zagal`noyi seredn`oyi osvity`». [Order of the Ministry of Social Policy of Ukraine «On approval of the professional standard» Primary school teacher of general secondary education»].
Spivakova, I. B. Innovacijna model` metody`chnoyi roboty` liceyu v umovax realizaciyi koncepciyi «nova ukrayins`ka shkola».[ Innovative model of methodical work of lyceum in the conditions of realization of the concept «New Ukrainian school»].
Rostoka, M. L., Cherevychnyi, G. S. (2018). Monitoring as Methodological Basis for Forecasting Quality of Research Staff Training. Praha.