ВИХОВНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ: СТРУКТУРА ТА КРИТЕРІЇ РОЗВИТКУ
Ключові слова:
виховання, виховання студентів, виховна діяльність, виховні ресурси, потенціал, виховний потенціал закладу вищої освіти
Анотація
Стаття присвячена проблемі формування й розвитку виховного потенціалу закладу вищої освіти. Запропоновано авторський підхід до трактування поняття «виховний потенціал закладу вищої освіти». На основі аналізу сутнісних характеристик виховного потенціалу закладу вищої освіти розкрито зміст його структурних компонентів, критеріїв та основних етапів розвитку.
Посилання
Бибик С. П. Словник іншомовних слів: тлумачення, словотворення та слововживання / С. П. Бибик, Г. М. Сюта – Харків: Фоліо, 2006. – 623 с.
Большая Советская Энциклопедия (в 30 томах). – М.: Советская Энциклопедия, 1975. – Т. 20. – 608 с.
Большая Советская Энциклопедия (в 30 томах). – М. : «Советская Энциклопедия», 1975. – Т. 22. – 628 с.
Великий тлумачний словник сучасної української мови (з дод. і допов.) / уклад. і голов. ред. В. Т. Бусел. – Київ; Ірпінь: Перун, 2005. – 1728 с.
Енциклопедія освіти / Акад. пед. наук України; головний ред. В. Г. Кремень. − К. : Юрінком Інтер, 2008. − 1040 с.
Закон про вищу освіту // Офіційний сайт Верховної Ради України. – Режим доступу: URL: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/1556-18. (Дата звернення: 01.06.2019).
Захарченко В. М. Розроблення освітніх програм. Методичні рекомендації / За ред. В. Г. Кременя. – К. : ДП «НВЦ «Пріоритети», 2014. – 120 с.
Шафиков М. Т. Потенциал: сущность и структура / М. Т. Шафиков // Социально-гуманитарные знания. – М., 2002. – № 1. – С. 242–244.
Язиков О. І. Моделювання виховного середовища навчального закладу в контексті теорії психологічного поля К. Левіна / І. О. Язиков // Педагогіка в системі гуманітарного знання: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції, 08–09 вересня 2017 р., м. Одеса. – Херсон: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 114–116.
Ярмакеев И. Э. Воспитательный потенциал образовательного процесса в вузе: системно-методологический анализ / И. Э. Ярма-кеев // Вестник ТГТПУ. 2010. – № 1 (19). – С. 164–169.
Большая Советская Энциклопедия (в 30 томах). – М.: Советская Энциклопедия, 1975. – Т. 20. – 608 с.
Большая Советская Энциклопедия (в 30 томах). – М. : «Советская Энциклопедия», 1975. – Т. 22. – 628 с.
Великий тлумачний словник сучасної української мови (з дод. і допов.) / уклад. і голов. ред. В. Т. Бусел. – Київ; Ірпінь: Перун, 2005. – 1728 с.
Енциклопедія освіти / Акад. пед. наук України; головний ред. В. Г. Кремень. − К. : Юрінком Інтер, 2008. − 1040 с.
Закон про вищу освіту // Офіційний сайт Верховної Ради України. – Режим доступу: URL: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/1556-18. (Дата звернення: 01.06.2019).
Захарченко В. М. Розроблення освітніх програм. Методичні рекомендації / За ред. В. Г. Кременя. – К. : ДП «НВЦ «Пріоритети», 2014. – 120 с.
Шафиков М. Т. Потенциал: сущность и структура / М. Т. Шафиков // Социально-гуманитарные знания. – М., 2002. – № 1. – С. 242–244.
Язиков О. І. Моделювання виховного середовища навчального закладу в контексті теорії психологічного поля К. Левіна / І. О. Язиков // Педагогіка в системі гуманітарного знання: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції, 08–09 вересня 2017 р., м. Одеса. – Херсон: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 114–116.
Ярмакеев И. Э. Воспитательный потенциал образовательного процесса в вузе: системно-методологический анализ / И. Э. Ярма-кеев // Вестник ТГТПУ. 2010. – № 1 (19). – С. 164–169.
Опубліковано
2019-08-30
Як цитувати
Краснощок, І. П. (2019). ВИХОВНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ: СТРУКТУРА ТА КРИТЕРІЇ РОЗВИТКУ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (180), 90-97. вилучено із https://pednauk.cusu.edu.ua/index.php/pednauk/article/view/99
Розділ
Статті