ФОРМУВАННЯ ЦИФРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ

Ключові слова: цифрова компетентність, цифрова грамотність, інформаційно-комунікаційні технології, цифрові технології, формування цифрової компетентності, соціальний працівник

Анотація

Цифрові технології відіграють все більшу роль у професійному та особистому житті громадян України, кардинально змінюють і продовжують змінювати сучасний світ. Висвітлено практичні аспекти формування цифрової компетентності у процесі підготовки майбутніх соціальних працівників. Визначено, що вагомою передумовою формування цифрової компетентності майбутніх соціальних працівників є готовність та вміння їх використовувати у професійній діяльності та особистому житті.

Посилання

Концепція розвитку цифрових компетентностей // Офіційний вісник України. 2021. № 21. 955 с.

Опис рамки цифрової компетентності для громадян України. DigComp UA for Citizens, 2021.

Про затвердження Державної стратегії регіонального розвитку на 2021-2027 роки: постанова Кабінету Міністрів України від 5 серпня 2020 р. № 695 // Урядовий кур’єр від 14.08. 2020. № 156.

Проект Концепції розвитку цифрових компетентностей в суспільстві України. 2020.

Рамка цифрових компетентностей для громадян України (DigComp UA for Citizens).

Ferrari A. Digital Competence in Practice: An Analysis of Frameworks. 2012.

Рunie Y. (ed), Redecker C. European Framework for the Digital Competence of Educators DigCompEdu. 2017.

Scott C. The Futures of Learning 3: What kind of pedagogies for the 21st century?//Education Research and Foresight: Working Papers. 2015.

Опубліковано
2021-10-04
Як цитувати
Дітковська, Л. А. (2021). ФОРМУВАННЯ ЦИФРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (199), 109-114. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2021-1-199-109-114