ФОРМУВАННЯ ЦИФРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ
Анотація
Цифрові технології відіграють все більшу роль у професійному та особистому житті громадян України, кардинально змінюють і продовжують змінювати сучасний світ. Висвітлено практичні аспекти формування цифрової компетентності у процесі підготовки майбутніх соціальних працівників. Визначено, що вагомою передумовою формування цифрової компетентності майбутніх соціальних працівників є готовність та вміння їх використовувати у професійній діяльності та особистому житті.
Посилання
Концепція розвитку цифрових компетентностей // Офіційний вісник України. 2021. № 21. 955 с.
Опис рамки цифрової компетентності для громадян України. DigComp UA for Citizens, 2021.
Про затвердження Державної стратегії регіонального розвитку на 2021-2027 роки: постанова Кабінету Міністрів України від 5 серпня 2020 р. № 695 // Урядовий кур’єр від 14.08. 2020. № 156.
Проект Концепції розвитку цифрових компетентностей в суспільстві України. 2020.
Рамка цифрових компетентностей для громадян України (DigComp UA for Citizens).
Ferrari A. Digital Competence in Practice: An Analysis of Frameworks. 2012.
Рunie Y. (ed), Redecker C. European Framework for the Digital Competence of Educators DigCompEdu. 2017.
Scott C. The Futures of Learning 3: What kind of pedagogies for the 21st century?//Education Research and Foresight: Working Papers. 2015.