СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ ПРОФЕСІЙНОГО РОЗИТКУ ВЧИТЕЛІВ У ЄВРОПЕЙСЬКИХ КРАЇНАХ
Анотація
У статті проаналізовано сучасні досягнення професійного розвитку вчителів у країнах Європи. Обґрунтовано актуальність вивчення та узагальнення зарубіжного досвіду у підготовці вчителів в Україні. У дослідженні висвітлені дані Eurydice щодо національного законодавства та Міжнародного опитування щодо викладання та навчання (TALIS) у звіті 2018 року, що дозволяє зрозуміти вплив національної політики на поведінку вчителів та забезпечує основу для проведення ефективних реформ.
Посилання
Бочарова О. Статус сучасного вчителя: порівняльний аналіз URL : http://dspace.pnpu.edu.ua/bitstream/123456789/2896/1/Boharova.pdf.
Модернізація педагогічної освіти в європейському та євроатлантичному освітньому просторі: монографія / авт. кол.: Н. М. Авшенюк, В. О. Кудін, О. І. Огієнко та ін. К. : Педагогічна думка, 2011. 232 с.
Grenfell M. The training of foreign language teachers: developments in Europe..
Hudson B. Teacher education policy in Europe. A voice of higher education institutions / B. Hudson, P. Zgaga // Monographs on Journal of research in teacher education. Umea : University of Umea. 2008. p. 17–42.
Kampen M. 5 Ways To Make Teacher Professional Development Effective URL : https://www.prodigygame.com/in-en/blog/teacher-professional-development/
Kelly M. The Training of teachers of a Foreign Language: Developments in Europe / M. Kelly, M. Grenfell, A. Gallagher-Brett, D. Jones, L. Richard, A. Hilmarsson-Dunn // A Report to the European Commission Directorate General for Education and Culture. Southampton : University of Southampton. 2004. Р. 29–44.
Preparing Teachers for Diversity: the Role of Initial Teacher Education. Final Report. Luxembourg: Publications Office of the European Union. 2017. Р. 113.
Teachers in Europe. Careers, Development and Well-being / Eurydice Report. Luxembourg: Publications Office of the European Union. 2021. Р. 189.
Teaching Careers in Europe: Access, Progression and Support. Eurydice Report. Luxembourg: Publications Office of the European Union. 2018. Р. 124.