МУЗИЧНО-КРАЄЗНАВЧИЙ КОМПОНЕНТ ЯК СКЛАДОВА ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ МУЗИЧНО-ОСВІТНЬОГО І МИСТЕЦЬКОГО СПРЯМУВАННЯ

  • Ярина Маноліївна Вишпінська Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича https://orcid.org/0000-0003-1201-5421
Ключові слова: музично-краєзнавчий компонент, підготовка майбутніх фахівців, кафедра музики Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича, студентський науковий гурток «Музичний краєзнавець»

Анотація

У статті розглянуто проблему підготовки майбутніх фахівців музично-освітнього і мистецького спрямування через механізм включення музично-краєзнавчого компоненту у систему навчальних дисциплін і діяльності художньо-мистецьких колективів кафедри музики Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича.

Посилання

Боднарук І. М. Основні напрями музично-краєзнавчої діяльності педагога у закладі вищої освіти. Духовність особистості: методологія, теорія і практика. 1(94). 2020. С. 51–59.

Дикало В. Музичне краєзнавство Рівненщини як навчальний курс: до постановки проблеми. Нова педагогiчна думка. 2016. № 2 (86). С. 124–128.

Залуцький О. Підготовка майбутніх учителів на музично-краєзнавчому матеріалі. Науковий Вісник Чернівецького університету. Вип. 184. Педагогіка та Психологія. 2003. С. 40–44.

Кавунник О. А. Музичне середовище як об’єкт музичного краєзнавства. Українське музикознавство. 2018. Вип. 44. С. 98–106.

Кашаба О. Історичне краєзнавство як складова національної освіти: теоретичний аспект. Краєзнавство. № 1–2. 2010. С. 96–104.

Міжнародний проект «Гамма Скупинський» (Chernivtsi – Los Angeles). URL: http://www.music.chnu.edu.ua/index.php?page=ua/070cultartpro/02gammaskup

Нова українська школа. URL: https://mon.gov.ua/ua/tag/nova-ukrainska-shkola

Освітньо-професійна програма Середня освіта (Музичне мистецтво) першого бакалаврського рівня вищої освіти за спеціальністю 014 Середня освіта (Музичне мистецтво) галузі знань 01 Освіта / Педагогіка.

Протокол № 1 від 8 травня 2020 року (13.00 – 15.00 годин) зустрічі зі стейкхолдерами (обговорення проєкту освітньо-професійної програми «Середня освіта (Музичне мистецтво)» першого (бакалаврського рівня вищої освіти).

Протокол №2 від 8 травня 2020 року (15.30 – 17.00 годин) зустрічі зі стейкхолдерами (обговорення проекту освітньо-професійної програми «Середня освіта (Музичне мистецтво)» другого (магістерського) рівня вищої освіти).

Силабус навчальної дисципліни «Музично-культурна комунікація» (вибіркова) Освітньо-професійна програма «Музичне мистецтво» Спеціальність 025 «Музичне мистецтво» Галузь знань 02 «Культура і мистецтво». C. 2.

Силабус навчальної дисципліни «Розвиток музичного мистецтва на Буковині» (вибіркова) Освітньо-професійна програма «Музичне мистецтво» Спеціальність 025 «Музичне мистецтво» Галузь знань 02 «Культура і мистецтво» Рівень вищої освіти другий (магістерський). C. 2

Опубліковано
2021-10-04
Як цитувати
Вишпінська, Я. М. (2021). МУЗИЧНО-КРАЄЗНАВЧИЙ КОМПОНЕНТ ЯК СКЛАДОВА ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ МУЗИЧНО-ОСВІТНЬОГО І МИСТЕЦЬКОГО СПРЯМУВАННЯ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (199), 87-92. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2021-1-199-87-92