ПРОБЛЕМНО-ПОШУКОВІ МЕТОДИ НАВЧАННЯ В КЛАСІ ОСНОВНОГО МУЗИЧНОГО ІНСТРУМЕНТУ (ФОРТЕПІАНО)
Анотація
У статті автор розглядає можливості застосування проблемно-пошукових методів в роботі над музичним твором в класі основного музичного інструменту (фортепіано). До проблемно-пошукових або евристичних методів відносяться метод маєвтики та метод синектики, які з успіхом можна застосувати на заняттях з основного музичного інструменту.
Посилання
Гумінська О. О. Уроки музики в загальноосвітній школі: методичний посібник / Гумінська О. О. Тернопіль: Навчальна книга Богдан, 2004. 104 с.
Коган Г. Парадоксы об исполнительстве // Коган Г. Избранные статьи. Вып. 3. М. : Советский композитор, 1985. С. 29–54.
Рубинштейн C. Л. Основы общей психологии / С. Л. Рубинштейн. СПб.: Питер, 2000. 345 c.
Топузов О. М. Розвиток технології проблемного навчання як засобу саморозвитку особистості в навчально-виховному процесі / О. М. Топузов // Педагогіка вищ. та серед. шк.: зб. наук. пр. 2010. Вип. 29. С. 18–25.
Хуторской А.B. Дидактическая эвристика. Теория и технология креативного обучения / А. В. Хуторской. М. : Изд-во Моск. Ун-та, 2003. 245 c.
Яголковский C. Р. Психология креативности и инноваций / С.Р. Яголковский. М. : Изд. Дом ГУ ВШЭ, 2007. 367 с.