ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ ДО ВИКЛАДАЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УМОВАХ МАГІСТРАТУРИ
Анотація
У статті з’ясовуються організаційно-методичні засади професійної підготовки майбутніх викладачів вузів, подано аналіз змісту магістерських програм підготовки майбутніх викладачів вищої школи спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» («Педагогіка вищої школи»). Відзначено, що здатність до самоорганізації є основою успішної професійної діяльності майбутнього викладача та зазначено навчальні дисципліни програм підготовки вітчизняних закладів вищої освіти, вивчення яких сприяє формуванню компетентності самоорганізації.
Посилання
Батечко Н. Сучасна магістратура в Україні як акмесинергетична система / Н. Батечко // Освітологія. 2014. Вип. 3. С. 45–52.
Гура О. І. Якість професійної підготовки педагогів у вищих навчальних закладах, проблемний аналіз. Ціннісні пріоритети освіти у XXI ст. орієнтири та напрямки сучасної освіти. Матеріали II Міжнародної науково- професійної конференції. 2–5 жовтня 2005 року, м. Луганськ. Частина 2. Луганськ.
Магистратура в педагогическом университете: из опыта проектирования магистерских программ. СПБ. : Образование, 2007. 134 с.
Мачинська Н. І. Педагогічна освіта магістрантів вищих навчальних закладів педагогічного профілю: Монографія / Н. І. Ма-чинська. Львів: ДУВС, 2013. 416 с.
Попков В. А., Коржуев А. В. Дидактика высшей школы. М. : Издательский центр «Академия», 2004. 192 с.
Сисоєва С. О. Розвиток особистості в умовах постіндустріального суспільства // Професійна освіта: педагогіка і психологія: Українсько-Польський журнал. За ред.. І. Зязюна, Н. Ничкало, Т. Левовицького, І. Вільш. Т. ІІІ. Київ: Ченстохова, 2001, с. 395–404.