ЧИТАННЯ І АНАЛІЗ АВТЕНТИЧНИХ ТЕКСТІВ В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ

  • Ольга Борисівна Козій Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка https://orcid.org/0000-0002-9478-9502
Ключові слова: лексична компетенція, вчитель іноземної мови, читання, автентичні тексти, система вправ

Анотація

Важливе місце у системі професійної підготовки вчителя іноземної мови займає лексична компетенція. Успішна професійна діяльність вчителя іноземної мови передбачає володіння значним обсягом лексичного матеріалу та його вільним оперуванням в процесі педагогічної діяльності. В процесі формування професійної лексичної компетенції у ВНЗ цінним джерелом інформації про культуру країни, мова якої вивчається, можуть стати тексти художньої літератури.

Посилання

Гальскова Н. Современная методика обучения иностранным языкам / Н. Гальскова. – М. : АРКТИ, 2004. – 192 с.
Методика обучения иностранным языкам в средней школе / Г.  Рогова, Ф. Рабинович, Т. Сахарова. – М. : Просвещение, 1991. – 287 с.
Методичні рекомендації до домашнього читання по книзі С. Хінтон «Аутсайдери» / [уклад. О.В.Пономаренко]. – Ніжин: Видавництво НДУ ім. М. Гоголя, 2007. – 151 с.
Скугарова Ю. Новая жизнь художественного текста в преподавании иностранных языков / Ю. Скугарова // Вестник МГУ Сер. 19. – 2002. – № 3. – С. 54–60.
Тарнопольський Б. Методика навчання іншомовної мовленнєвої діяльності у вищому мовному закладі освіти: навч. посіб. / О. Б. Тар-нопольський. – К. : ІНКОС, 2006. – 248 с.
Фоломкина С. К. Текст в обучении иностранным языкам / С. К. Фоломкина // Иностранные языки в школе. 1985. – № 3. – С. 18–22.
Христова О. Ф. Використання фахових текстів на заняттях з англійської мови за професійним спрямуванням / О. Ф. Христова // Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького: зб. наук. пр. – 2011. – № 6. – С. 220–225. – (Серія «Педагогіка»).
Хуторский А. Ключевые компетенции как компонент личностно-ориентированной парадигмы образования / А. Хуторский // Народное образование. – 2003. – № 2. – С. 54–64.
Чередніченко Г. А. Методика навчання іншомовного професійноорієнтованого читання студентів немовних вищих навчальних закладів / Г. А. Чередніченко, Л. Ю. Шапран, Л. І. Куниця // Вісник ХНУ. – 2010. – № 17. – С. 150–157.
Опубліковано
2019-07-18
Як цитувати
Козій, О. Б. (2019). ЧИТАННЯ І АНАЛІЗ АВТЕНТИЧНИХ ТЕКСТІВ В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (180), 81-84. вилучено із https://pednauk.cusu.edu.ua/index.php/pednauk/article/view/97