ПІДГОТОВКА ВИХОВАТЕЛІВ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ДО РЕАЛІЗАЦІЇ ЗДОРОВ’ЗБЕРЕЖУВАЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ЗАСОБАМИ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ У ЗАКЛАДІ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Анотація
У статті йдеться про важливість упровадження здоров’язбережувальних технологій засобами фізичної культури у закладах дошкільної освіти. Розкривається суть підготовки вихователя закладу дошкільної освіти до реалізації здоров’язбережувальних технологій і формування у дітей здорового способу життя засобами фізичної культури.
Посилання
Ананьев Б. Г. Человек как предмет познания. СПб: Питер. 2002. 288 с.
Бехтерев В. М. Внушение и воспитание. Петроград: Время. 1923. 321 с.
Дитина: Освітня програма для дітей від двох до семи років /наук. кер. проекту В. О. Огнев’юк; авт. кол. : Г. В. Бєлєнька, О. Л. Богініч, Н. І. Богданець-Білоскаленко [та ін.]; наук. ред. : Г. В. Бєлєнька, М. А. Машовець; Мін. осв. і науки України, Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. К. : Київ, ун-т ім. Б. Грінченка, 2016. 304 с.
Кузьмінський А. І. Стан і шляхи збереження й поліпшення здоров’я студентів. Черкаси: Вид. від. ЧНУ імені Богдана Хмельницького. 2009. 48 с.
Теоретические основы здоровьесберегающей деятельности учителя: Колективная монография [под. ред. д. п.н., проф. Л. Кондрашовой и д. п. н, проф. А. Клим-Климашевской]. Седльце-Черкассы: УПХ ЧНУ им. Б. Хмельницкого. 2014. 314 с.