ДИДАКТИКО-МЕТОДИЧНИЙ СУПРОВІД ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В ГРУПАХ РАННЬОГО ВІКУ

Ключові слова: дидактико-методичний супровід; групи раннього віку; освітній процес; заклад дошкільної освіти; засоби розвитку і навчання дітей; ігрове поле, набірне полотно, коректурні таблиці, дидактична рамка, динамічні конструкції, маркери, гаджети, художні твори, картина-пазл, картини з кубиків

Анотація

Представлено розроблений авторами дидактико-методичний супровід процесу становлення і розвитку дитини раннього віку і його апробацію у групах раннього віку ЗДО. Схарактеризовано такі засоби як ігрове поле, набірне полотно, коректурні таблиці, дидактична рамка), а також засоби у організації рухової (динамічні конструкції, маркери, гаджети) і образотворчої діяльності (спеціально дібрані художні твори, картина-пазл, картини з кубиків). Результати апробації засобів засвідчують збільшення розвивальних можливостей у проведенні різних видів дитячої активності у індивідуальному, груповому і загальногруповому форматах.

Посилання

Гавриш Н. В., & Безсонова О. К. (2020). Організація роботи груп раннього віку: проблеми та шляхи їх розв’язання. Дошкільне виховання. № 5, С. 3–8.

Гавриш Н. В., & Рагозіна В. В., & Васильєва С. А. (2020). Моделювання освітнього процесу в групах раннього віку. Збірник наукових праць Інституту проблем виховання НАПН України «Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді». Вип. 24, С. 85–105.

Гавриш Н. В., & Рагозіна В. В., & Васильєва С. А. (2020). У фокусі уваги – організація роботи в групах раннього віку. Вихователь-методист № 11, С. 20–26.

Гавриш Н. В. & Шкляр Н. А. (2018). Комплектуємо методичний кабінет. Ласкаво просимо, або – Як полегшити адаптацію малюків. Вихователь-методист дошкільного закладу 7, 29–34.

Гурковська Т. (2011). Супровід розвитку дітей раннього віку. Дитячий садок. Бібліотека. № 5, 128 с.

Концепція освіти дітей раннього та дошкільного віку: новий погляд. Наукова доповідь на засіданні Президії НАПН України 27 лютого 2020 р. (17.01.2021р.). Взято з https://visnyk.naps.gov.ua/index.php/journal/article/view/43/69

Новоселова С. Л. (2005). Развивающая предметно-игровая середа. Дошкольное воспитание. № 4, С. 70–76 .

Петровський В. А. (1996). Личность в психологии: парадигма субьективности (26.03.2021). Взято з http://www.bim-bad.ru/docs/lichnostq_v_psihologii_v.a._petrovskij.pdf

Рагозіна В. В. & Очеретяна Н. В. (2019). Учимося в майстрів декоративно-ужиткового мистецтва: малюємо, ліпимо. Третій рік життя. Альбом для дитячої творчості та методичні рекомендації. Київ : Генеза, 32 с. + 12 c. вкл. (Серія «Маленький митець»).

Опубліковано
2021-10-04
Як цитувати
Гавриш, Н. В., Рагозіна, В. В., & Васильєва, С. А. (2021). ДИДАКТИКО-МЕТОДИЧНИЙ СУПРОВІД ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В ГРУПАХ РАННЬОГО ВІКУ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (199), 19-24. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2021-1-199-19-24