ІННОВАЦІЙНІ ФОРМИ ОРГАНІЗАЦІЇ ЗАНЯТЬ В ШКОЛІ З МЕТОЮ ФОРМУВАННЯ ІСТОРИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ

  • Юрій Павлович Дірявка Дитячо-молодіжний центр «ЛІДЕР» Дніпровської міської ради https://orcid.org/0000-0002-4061-6681
  • Інна Олександрівна Невгодовська КЗО СЗШ № 117 Дніпровської міської ради
Ключові слова: інновація, інтерактивне навчання, інформаційні технології, активізація мислення учнів, соціальні навички, практичні заняття, історичний досвід

Анотація

У статті досліджується проблематика розвитку критичного осмислення учнями інформації, яку вони отримують з різних джерел, що значно підвищує ефективність самого навчання. Констатується, що важливу роль у цьому процесі відіграють інноваційні технології, які запроваджуютья в освіті і орієнтуються насамперед на виховання особисті, яка вміє самостійно діяти у шкільному та суспільному середовищах.

Посилання

Андрушкевич Ф. Національні пріоритети українських освітніх інновацій та їх значення для польської системи освіти / Ф. Андрушкевич // Освіта регіону. – 2011. – № 4. – С. 16–26.
Бак Ю. А. Методичні можливості використання сучасних інформаційних технологій на уроках історії в умовах сільської школи / Ю. А. Бак // Шляхи формування предметних компетентностей на уроках історії та правознавства. Методичний посібник. – 2014. – С. 6–28.
Бібік Н. С. Робота з історичними джерелами як засіб формування культури історичного мислення сучасного учня / Н. С. Бібік // Шляхи формування предметних компетентностей на уроках історії та правознавства. Методичний посібник. – 2014. – С. 28–56.
Дмитренко М. Інновація як універсальна цінність суспільства / М. Дмитренко // Освіта регіону. – 2010. – № 1. – С. 17–27.
Захарчук Т. Інноваційні технології навчання в сучасній школі / Т. Захарчук // Освіта регіону. – 2010. – №2. – С. 226–237.
Корж Г. Історична компетентність у контексті формування постконвекціального патріотизму / Г. Корж // Фаховий збірник наукових праць «Світогляд – Філософія – Релігія». – 2015. – Вип. 8. – С. 41–48.
Кравченко Ю. В. Активно-пізнавальна діяльність учнів на уроках правознавства як умова формування предметних компетентностей / Ю. В. Кравченко //Шляхи формування предметних компетентностей на уроках історії та правознавства. Методичний посібник. – 2014. – С. 96–106.
Ніколаєнко С. Проблеми розвитку теорії управління інноваційними процесами в освіті / С. Ніколаєнко // Освіта регіону. – 2009. – № 1. – С. 154–165.
Пометун О. І. Практика реалізації компетентнісного підходу в суспільствознавчих дисциплінах / О. І. Пометун, Г. О. Фрейман // Компетентнісний підхід у сучасній освіті: світовий досвід та українські перспективи: Бібліотека з освітньої політики / під заг. ред. О. В. Овчарук. – К. : «К.І.С.», 2004. – 112 с.
Пометун О. Дискусія українських педагогів навколо питань запровадження компетентнісного підходу в українській освіті / О. Пометун // Компетентнісний підхід у сучасній освіті: світовий досвід та українські перспективи / під заг. ред. О. В. Овчарук. – К. : «К.І.С.», 2004. – 112 с. – С. 66–72.
Софій Н. Інноваційні методи навчання та викладання. – 2007. – 05 жовтня [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://osvita.ua/school/method/1663/
Черткова Н. С. Проблемний підхід як умова створення ситуації дослідження учнями фактів, явищ, процесів на уроках історії (з досвіду роботи Бирзул О. В., учителя історії Златопільської гімназії м. Новомиргорода Новомиргородської районної ради Кіровоградської області) / Н. С. Черткова // Шляхи формування предметних компетентностей на уроках історії та правознавства. Методичний посібник. – 2014. – С. 140–152.
Чорней І. Інноваційні підходи до виховання школярів в умовах загальної середньої освіти // Освіта регіону. – 2010. – № 2. – С. 237–247.
Опубліковано
2019-07-31
Як цитувати
Дірявка, Ю. П., & Невгодовська, І. О. (2019). ІННОВАЦІЙНІ ФОРМИ ОРГАНІЗАЦІЇ ЗАНЯТЬ В ШКОЛІ З МЕТОЮ ФОРМУВАННЯ ІСТОРИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (180), 74-81. вилучено із https://pednauk.cusu.edu.ua/index.php/pednauk/article/view/96