КОГНІТИВНИЙ КОМПОНЕНТ ЯК СКЛАДОВА ЧАСТИНА ПРОФЕСІЙНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ СПОРТИВНО-ХОРЕОГРАФІЧНИХ ДИСЦИПЛІН
Анотація
У статті обґрунтовано важливість формування професійної культури майбутнього вчителя спортивно-хореографічних дисциплін. Дано визначення поняттю професійна культура, визначено особливі риси цього поняття. Висвітлено когнітивний компонент професійної культури вчителя спортивно-хореографічних дисциплін, його структура та сутність.
Посилання
Вільчковський Е. С. Теорія і методика фізичного виховання дітей дошкільного віку: Навч. посіб. / Курок О. І. Суми: ВТД «Університетська книга», 2008. 428 с.
Плиска Ю. С. Тенденції розвитку особистісної педагогічної культури вчителя в Україні і Польщі: порівняльний аналіз: дис…. доктор. пед. наук: Плиска Юрій Святославович. 2018. С. 157.
Радул В. В. Основи професійного становлення особистості сучасного вчителя. Hавчальний посібник / Кравцов В. О., Михайліченко М. В. Кіровоград: Імекс-ЛТД, 2007 р., С. 84.
Руденька Т. М. Формування професійної компетентності майбутніх фахівців мистецьких спеціальностей засобами арт-педагогіки: дис…. канд.пед. наук. Руденька Тетяна Миколаївна. Ж., 2017. С. 26.
Cердюк T. I. Професійна підготовка студентів-хореографів до майбутньої діяльності. Збірник наукових праць «Педагогічні науки». 2011. -№58 (2). С. 385–390.
Ушинський К. Д. Педагогічні твори: в 6-ти тт. / Ушинський К. Д.; редком.: С. Ф. Єгоров (гл. Ред.) Та ін.; АПН СРСР. М. : Педагогіка, 1990. Т. 5. 526 с.
Чернишов А. М. Модель професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів початкових класів до викладання хореографії / А. М. Чернишова // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки. 2017. Вип. 1. С. 163–167.
Чопик Т. В. Розвиток професійної компетентності майбутніх тренерів-викладачів у процесі фахової підготовки: дис…. канд. пед. наук. Х., 2014. С. 35–36.