ФОРМУВАННЯ УМІНЬ МАТЕМАТИЧНОГО МОДЕЛЮВАННЯ ЗАСОБАМИ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
Анотація
У статті запропоновано різні аспекти формування в учнів уміння математичного моделювання з використанням ІКТ. Основними підходами до створення математичних моделей до задач в залежності від способу представлення даних є: словесно-символічний, візуальне кодування інформації, сенсорно-емоційний, предметно-практичний.
Посилання
Новікова А. О. Використання програмного забезпечення GeoGebra під час розв’язування прикладних задач змістової лінії «Функції та їх графіки». Наукові записки. Вип. 169. Серія: Педагогічні науки. Кропивницький : РВВ ЦДПУ імені Володимира Винниченка, 2018. С. 112−115.
Новікова А. О. Навчальний проект як засіб формування в учнів основної школи умінь математичного моделювання. Математика в рідній школі, 2018. № 11. С. 44–47.
Викторова Ю. В. Формирование ИКТ-компетентности учащихся 9-х классов в процессе обучения математике: дисс. … канд. пед. наук: 13.00.02, Екатеринбург, 2016. 217 с.