ПЕРСПЕКТИВНІ ПІДХОДИ ДО ІНТЕГРАЦІЙНОГО НАВЧАННЯ МИСТЕЦЬКИХ ДИСЦИПЛІН
Анотація
У статті розглядаються перспективні підходи до інтегративного викладання мистецьких дисциплін. Проаналізовано вплив різновидів мистецтва на формування в особистості цілісної художньої картини світу.
Посилання
Grinchuk, I. P. (1997). Formuvannya muzichno-analitichnih umin majbutnogo vchitelya muziki. [Formation of musical-analytical skills of the future music teacher.]. Kyiv.
Kabalevskij, D. B. (1984). Vospitanie uma i serdca: Kniga dlya uchitelya. [Education of the mind and heart: A book for the teacher]. Moskva.
Orlova, T. I. (2000). Mistectvoznavchi koncepciyi kincya HH stolittya u lyustri estetiko-hudozhnoyi osviti. [ Art concepts of the late twentieth century in the chandelier of aesthetic and artistic education.]. Kyiv.
Rudnicka, O. P. (2002). Pedagogika: zagalna ta mistecka.. [Pedagogy: general and artistic]. Kyiv.
Suhomlinskij, V. O. (1977). Vibrani tvori. [ Selected works. In 5 volumes]. Kyiv.
Teplov, B. M. (1947). Psihologiya muzykalnyh sposobnostej. [Psychology of musical abilities]. Moskva .
Yusov, B. P. (2001). Zakony Vselennoj i zakony kultury. [Laws of the Universe and laws of culture]. Moskva.