ВИРОБНИЧО-ПРАКТИЧНА ПІДГОТОВКА СТУДЕНТІВ ДО ДІЯЛЬНОСТІ У СФЕРІ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ: АКТУАЛЬНІ АСПЕКТИ
Анотація
У статті висвітлено проблеми виробничої практики майбутніх педагогів-музикантів з позицій продуктивної діяльності. Практична підготовка розглядається автором як навчально-професійне середовище, що передбачає увімкненість студента як суб’єкта з його ціннісними установками у взаємодію з об’єктивною реальністю у контексті технологізації та персоналізації.
Посилання
Андрейко О. І. Виконавська культура скрипаля: теорія та методика формування: монографія. Львів: Галицька видавнича спілка, 2013. 298 с.
Bodrova T. Personal Resours in Teachers’ Training of Musical Arts Education/ Intellectual Archive. Toronto: Shiny World Corp., 2015. Volume 4, Number 6. РР. 141–150.
Болгарський А. Г., Бодрова Т. О. Педагогічна практика у загальноосвітніх навчальних закладах з предмету «Музика»: навчально-методичний посібник для студентів педагогічних університетів. Київ: НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2008. 130 с.
Бондар В. І. Теорія і технологія управління процесом навчання в школі. Київ. НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2000. 165 с.
Горбенко С. С. Історія гуманізації музичної освіти дітей шкільного віку: навчально–методичний посібник. Вид. друге, доповнене. Житомир: В. Т. Котвицький, 2008. 416 с.
Дичківська І. М. Інноваційні педагогічні технології: навчальний посібник. Київ: Академвидав, 2004. 352 с.
Підласий І. П. Продуктивний педагог. Настільна книга вчителя. Харків: Вид. група «Основа». 2009. 360 с.