РЕАЛІЗАЦІЯ НОВИХ ПРАКТИК ФОРМУВАННЯ АУДИТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ НА ЗАНЯТТЯХ З НІМЕЦЬКОЇ МОВИ ЯК ДРУГОЇ ІНОЗЕМНОЇ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Ключові слова:
німецька мова, аудіювання, акустичний сигнал, декодування інформації, робоча пам’ять, інтенція
Анотація
У статті проаналізовано найголовніші теоретичні обґрунтування та систематизовано підходи до навчання аудіюванню у вітчизняній та зарубіжній дидактиці, а також запропоновано власне бачення організації роботи з навчання слуханню у рамах дисципліни «Практичний курс другої іноземної мови (німецької)» у закладі вищої освіти.
Посилання
Гребінник Л. В. Технології навчання аудіюванню студентів вищих навчальних закладів у практичному курсі німецької мови з застосуванням бланкових методик. // Наукові записки Національного університету Острозька академія. Серія: Психологія і педагогіка, № 15, Острог, 2010. – С. 45–52.
Цимбал С. В. До проблеми психологічного обґрунтування інтеграційної теорії мовлення на засадах комплексного багатофункціонального підходу // Проблеми сучасної психології. – Збірник наукових праць К-ПНУ імені Івана Огієнка, Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України, № 31, Камянець-Подільський, 2016, с. 516–527.
Böhme, Katrin. Methodische und didaktische Überlegungen sowie empirische Befunde zur Erfassung sprachlicher Kompetenzen im Deutschen. Analysen zu den Bildungsstandards im Fach Deutsch für den Primarbereich (Dissertation). Online verfügbar unter: http://edoc.hu-berlin.de/dissertationen/boehme-katrin-2011-12-16/PDF/ boehme.pdf (letzter Zugriff am 26.2.2019).
Deutsche Welle. Deutsch lernen// https://learngerman.dw.com/de/einstieg/l-40684000
Field, John (2008) Listening in the language classroom. Cambridge: Cambridge Univ. Press.
Gschwend, Ruth (2014): Zuhören und Hörverstehen – Aspekte, Ziele und Kompetenzen. In: Elke Grundler und Carmen Spiegel (Hg.): Konzeptionen des Mündlichen. Bern: hep-Verlag, S. 141–158.
Imhof, Margarete (2003): Zuhören. Psychologische Aspekte auditiver Informationsverarbeitung. Göttingen: Vandenhoeck & Ruprecht.
Motive A1–B1. Kursbuch, Lektion 1–30. 1. Auflage. München: Hueber, 2016. – 244 s.
Цимбал С. В. До проблеми психологічного обґрунтування інтеграційної теорії мовлення на засадах комплексного багатофункціонального підходу // Проблеми сучасної психології. – Збірник наукових праць К-ПНУ імені Івана Огієнка, Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України, № 31, Камянець-Подільський, 2016, с. 516–527.
Böhme, Katrin. Methodische und didaktische Überlegungen sowie empirische Befunde zur Erfassung sprachlicher Kompetenzen im Deutschen. Analysen zu den Bildungsstandards im Fach Deutsch für den Primarbereich (Dissertation). Online verfügbar unter: http://edoc.hu-berlin.de/dissertationen/boehme-katrin-2011-12-16/PDF/ boehme.pdf (letzter Zugriff am 26.2.2019).
Deutsche Welle. Deutsch lernen// https://learngerman.dw.com/de/einstieg/l-40684000
Field, John (2008) Listening in the language classroom. Cambridge: Cambridge Univ. Press.
Gschwend, Ruth (2014): Zuhören und Hörverstehen – Aspekte, Ziele und Kompetenzen. In: Elke Grundler und Carmen Spiegel (Hg.): Konzeptionen des Mündlichen. Bern: hep-Verlag, S. 141–158.
Imhof, Margarete (2003): Zuhören. Psychologische Aspekte auditiver Informationsverarbeitung. Göttingen: Vandenhoeck & Ruprecht.
Motive A1–B1. Kursbuch, Lektion 1–30. 1. Auflage. München: Hueber, 2016. – 244 s.
Опубліковано
2019-07-29
Як цитувати
Гребінник, Л. В., Буленок, С. М., & Коваленко, Л. В. (2019). РЕАЛІЗАЦІЯ НОВИХ ПРАКТИК ФОРМУВАННЯ АУДИТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ НА ЗАНЯТТЯХ З НІМЕЦЬКОЇ МОВИ ЯК ДРУГОЇ ІНОЗЕМНОЇ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (180), 65-71. вилучено із https://pednauk.cusu.edu.ua/index.php/pednauk/article/view/92
Розділ
Статті