СПЕЦСЕМІНАР ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ САНІТАРНО-ГІГІЄНІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ ХАРЧОВОГО ПРОФІЛЮ

  • Вячеслав Григорович Люльченко Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини https://orcid.org/0000-0002-6728-4744
  • Лариса Вікторівна Сусло Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини https://orcid.org/0000-0003-1137-828X
Ключові слова: спецсемінар, інженер-педагог, компетентність, харчовий профіль

Анотація

У статті охарактеризовано специфіку використання спецсемінару «Санітарно-гігієнічна компетентність інженера-педагога харчового профілю» в освітньому процесі під час підготовки майбутніх інженерів-педагогів харчового профіля в закладах вищої освіти, як ефективний засіб для формуванню санітарно-гігієнічної компетентності, що дозволяє підвищити рівень готовності майбутнього інженера-педагога харчового профіля до професійної діяльності.

Посилання

Грищенко С. М. Формування професійної спрямованості навчального процесу та оцінка якості підготовки майбутнього інженера / С. М. Грищенко // Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет ім. Г. Сковороди». Додаток 1 до Вип. 27. Т. VІІ (40) : Тематичний випуск «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору». К. : Гнозис, 2012. С. 589–597.

Джантіміров А. Ю. Багаторівнева підготовка інженерно-педагогічних кадрів для професійно-технічних навчальних закладів: Дис. ... канд. пед. наук: 13.00.04. ñ К., 2007. ñ 255 с.

Коваленко О. Е., Брюханова Н. О., Мельниченко О. О. Концепція професійно-педагогічної підготовки студентів інженерно-педагогічних спеціальностей // Проблеми інженерно-педагогічної освіти: Зб. наук. пр. ñ Х. : УИПА, 2005. ñ № 10. ñ С. 7–21.

Пермінова Л. А. Педагогічні технології у вищій школі : [навчальний посібник] /Л. А. Пермінова. Херсон : Айлант, 2011. 136 с.

Опубліковано
2021-04-26
Як цитувати
Люльченко, В. Г., & Сусло, Л. В. (2021). СПЕЦСЕМІНАР ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ САНІТАРНО-ГІГІЄНІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ ХАРЧОВОГО ПРОФІЛЮ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (196), 205-209. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2021-1-196-205-209