МЕТОДОЛОГІЯ ПРОФЕСІЙНОІ ПІДГОТОВКИ БАКАЛАВРІВ В ГАЛУЗІ МІЖНАРОДНИХ ВІДНОСИН У ВЕЛИКІЙ БРИТАНІЇ
Анотація
У статті розглядаються методологічні основи професійної підготовки бакалаврів в галузі міжнародних відносин у Великій Британії. Проаналізовано основні поняття професійної підготовки на основі особистісно-орієнтованого навчання.
Посилання
Мукан Н. В., Істоміна, К. Ю. Методологія дослідження професійної підготовки фахівців у галузі міжнародних відносин в університетах Канади. Молодий вчений. 2016. 12 (39). С. 468–471.
Ничкало Н.Г. Неперервна професійна освіта: міжнародний аспект. // Неперервна професійна освіта: проблеми, пошуки, перспективи: Монографія / За ред. І.Я.Зязюна / Київ: Вид-во “Віпол”. 2000. 636 с.
Третько В. В. Загальна характеристика сучасної системи професійної підготовки магістрів міжнародних відносин у Великій Британії [Текст] / В. В. Третько // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Ма-каренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, О. Є. Антонова, Дж. Бішоп та ін.]. Суми : СумДПУ ім. А. С. Ма-каренка. 2015. № 1 (45). С. 33–41.
Glasersfeld, E. Aspects of Radical Constructivism and its Educational. 2015. [Електронний ресурс]. http://carbon.cudenver.edu/~mryder/itc_data/constructivism.html.
Palgrave Macmillan, Swan K. A. Constructivist model for thinking about learning online. Needham, MA: Sloan. 2005. 195 p.
Zwaan, R., Pecher, D. Introduction to Grounding Cognition. Cambridge: Cambridge university press. 2008. 171 p.