ІННОВАЦІЙНІ ФОРМИ І МЕТОДИ ТЕХНОЛОГІЇ РЕЗИДУАЛЬНОГО КОНТРОЛЮ КУРСАНТІВ МВС ПІД ЧАС НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ

Ключові слова: резидуальний контроль, процес підготовки курсантів, технологія ділових ігр, підвищення рівня міцності залишкових знань. автоматизовані контролюючі програми (АКП)

Анотація

У статті проаналізовано та уточнено сутність та зміст поняття «резидуальний контроль» в освітньому процесі підготовки курсантів МВС України та показана його роль в підготовці майбутнього фахівця. Виявлено педагогічні умови організації резидуального контролю, що підвищують рівень міцності залишкових знань майбутніх офіцерів на основі застосування інноваційних форм і методів, що дозволить удосконалити комунікативну компетенцію майбутніх фахівців.

Посилання

Білоусова Л. І. Потенціал комп'ютерного тестування. Вісник ТІМО. 2008. № 10. С. 40– 44.

Коломієць В. С. Ігри в структурі професійної підготовки. Збірник наукових праць. За ред. А. Й. Капської. Київ, 1999. С. 153–160.

Смирнова-Трибульска Є. М. Дистанційне навчання з використанням системи MOODLE: Навчально-методичний посібник. Херсон, Айлант. 2007. 492 с.

Тарнопольский О. Б. Ділові ігри у навчанні іноземних мов для спеціальних цілей у вищій школі. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія: Педагогічні науки. 2011. Вип. 85. С. 231-234.

Трегубенко О. М. Державний заклад. Луганськ, Вид-во «ДЗ ЛНУ імені Тараса Шевченка», 2013. С. 216–227.

Яценко В. Система контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів. Історичний аспект. Географія та основи економіки в школі. 2002. №6. С. 31–33.

Опубліковано
2021-04-26
Як цитувати
Білоусов, А. В., & Бабак, Г. С. (2021). ІННОВАЦІЙНІ ФОРМИ І МЕТОДИ ТЕХНОЛОГІЇ РЕЗИДУАЛЬНОГО КОНТРОЛЮ КУРСАНТІВ МВС ПІД ЧАС НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (196), 190-195. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2021-1-196-190-195