КІНЕЗІАРТ-ТЕРАПІЯ У РОЗВИТКУ ДІТЕЙ ЗІ СПЕЦИФІЧНИМИ ЕМОЦІЙНИМИ ОСОБЛИВОСТЯМИ (СИНДРОМОМ ДАУНА ТА РАС)
Анотація
Розвиток людей з особливими потребами залежить як від їх власного досвіду, так і від умов середовища. Успішною дитина може бути тільки в сприятливій, орієнтованій на позитивну оцінку її досягнень шкільній атмосфері; у закладі, який буде приймати малюка з усіма його особливостями, враховувати їх і пристосовуватися до них.
Посилання
Александер Ф. Психосоматическая медицина. Принципы и применение. М.: Ин-т ОГИ, 2004. 336 с.
Козявкін В. І. Метод Козявкіна – система інтенсивної нейрофізіологічної реабілітації. Посібник реабілітолога. Львів. Видавництво «Дизайн-студія «Папуга»», 2011. 240 с.
Малашевська І. А. Теорія і практика навчання музики дітей дошкільного та молодшого шкільного віку з використанням музикотерапії: дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.02 / Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. Київ, 2017. 456 с.
Тарасун В. Аутологія: теорія і практика. Підручник. К. : «Вадекс», 2018. 590 c.
Чеботарьова О. В, Гладченко І. В., Василенко-ван де Рей А., Ліщук Н. І. Дитина із синдромом Дауна. Харків : Вид-во «Ранок», ВГ «Кенгуру», 2018. 48 с.
Черкасов В. Ф. Теорія і методика музичної освіти: навч. посіб. К.: ВЦ «Академія», 2016 240 с. (Серія «Альма-матер»).
Шишова І.О. Логоритміка: навчально-методичний посібник. Кропивницький: ФОП Піскова М. А. 2019. 104 с.
Шишова І. О. Спеціальна психологія: навчально-методичний посібник. Кропивницький: ФОП Піскова М. А., 2020. 84 с.