ПОРТФОЛІО ЯК ФОРМА ОЦІНЮВАННЯ НАЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ МАГІСТРІВ ПУБЛІЧНОГО АДМІНІСТРУВАННЯ В ДОСВІДІ США
Анотація
У статті розглядаються особливості моніторингу навчальних досягнень студентів-магістрів в галузі публічного адміністрування в американських університетах. Ефективною формою оцінювання результатів навчання магістрів публічного адміністрування є портфоліо. Описано структуру портфоліо, його нові можливості, вили (демонстраційне професійного зростання, інструментальне). З’ясовано загальні принципи, характерні для об’єктивного оцінювання навчальних досягнень студентів-магістрів.
Посилання
Horne, Ch. Teaching what we know: describing and challenging the neglect of management science methods in MPA programs. Journal of Public Affairs Education,14 (3), 2008. S. 427–438.
McMillan Dictionary (2020). Retrieved from https://www.macmillandictionary.com/dictionary/british/portfolio
Англо-український словник ABBYY Lingvo. (2018). Взято з http://www.Lingvo.ru.
Knapper K., & Wright W. A. (2001). Using portfolios to document good teaching: premises, purposes, practices. New Directions for Teaching and Learning, 88, 19–29.
Kuhs T. M. (1997). Measure for measure: using portfolios in K-8 mathematics. Portsmouth, NH: Heinemann.
Бідюк Н. М. Професійне портфоліо як перспективна технологія оцінювання навчальних досягнень студентів в американській освітній практиці. Cучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, 21, 2009/ C. 19–24.
Shulman L. Teacher portfolios: a theoretical activity. With portfolio in hand. New York, 1998. NY: Teachers College Press.
Kapucu N. (2017). Using competency-based portfolios as a pedagogical tool and assessment strategy in MPA programs. Retrieved from https://www.researchgate.net/publication/321160407_Using_Competency-based_Portfolios_as_a_Pedagogical_Tool_and_Assessment_Strategy_in_MPA_Programs.
Kish C. K., Sheehan J. K., Cole K. B., Struyk L. R., & Kinder D. Portfolios in the classroom: a vehicle for developing reflective thinking. High School Journal, 80 (4), 1997. С. 254–260.
Williams D. G., Plein L. C., & Lilly R. (1998). Professional and career development: the MPA portfolio approach. Journal of Public Affairs Education, 4 (4), 1998. С. 277–285.
Columbia College Chicago. (2020). Retrieved from http://www.colum.edu/portfolio_center//>.
NASPAA. (2017). Accreditation standards for master’s degree programs in Public Policy, Affairs, and Administration. Retrieved from https://naspaaaccreditation.files.wordpress.com/2017/02/naspaa-accreditation-standards.pdf.