ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ДЕТЕРМІНАНТИ ПРОФОРІЄНТАЦІЇ В КОНТЕКСТІ ЗАВДАНЬ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ
Анотація
У статті досліджено психолого-педагогічний супровід професійної орієнтації в контексті завдань Нової української школи. Розглянуто механізми професійного самовизначення та формування потенціалу професійного самовдосконалення старшокласників у контексті трансформаційних процесів на ринку праці в цифровій економіці.
Посилання
Бех І. Д. Становлення професіонала в сучасних соціальних умовах. Теорія і практика управління соц. системами. 2008. № 2. С. 109–115.
Климов Е. А. Психология профессионального самоопределения. М. : Издательский центр «Академия», 2010. 304 с.
Концепція «Нова українська школа». (2016, 27 жовтня) URL: https://mon.gov.ua/storage/app/media/zagalna%20serednya/novaukrainska-shkola-compressed.pdf
Леонтьев А. Н. Деятельность. Сознание. Личность. М. : Педагогика, 1983. 320 с.
Мельник О. В., Уличний І. Л. Профорієнтаційна робота зі школярами в умовах профільного навчання : науково-методичний посібник для вчителів. Київ. : Мегапринт», 2008. 120 с.
Охріменко З. В. Проблеми вдосконалення системи професійної орієнтації старшокласників у контексті вимог сьогодення. Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді. 2016. Вип. 20 (2). С. 88–100.
Пономарьова Н. Етапи становлення системи професійної орієнтації в Україні в аспектно-історичній ретроспективі. Новий колегіум. 2020. № 1. С. 73–85.
Професійна орієнтація у Новій українській школі. URL: https://uied.org.ua/wp-content/uploads/2020/12/konczepcziya-profori%D1%94ntaczii%CC%88-dlya-gromadskogo-obgovorennya-16_12_20-.pdf
Скиба М. Як можна покращити концепцію профорієнтації школярів. URL: https://nus.org.ua/view/yak-mozhna-pokrashhyty-kontseptsiyu-proforiyentatsiyi-shkolyariv/.
Янцур М. С. Професійна орієнтація і методика профорієнтаційної роботи. Київ : Видавничий дім «Слово», 2012. 463 с.