ПРИНЦИПИ ЗАСТОСУВАННЯ НАВЧАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНИХ СИТУАЦІЙ У ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ З СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ

  • Олена Володимирівна Стрілець-Бабенко Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка https://orcid.org/0000-0003-3774-4786
Ключові слова: діяльність майбутнього фахівця з соціальної роботи, система навчально-педагогічних ситуацій, принципи

Анотація

Автор зазначає принципи, на які спирається у процесі розробки та використання системи навчально-педагогічних ситуацій у підготовці майбутніх фахівців з соціальної роботи: проблемності, розвитку особистості в діяльності, ціннісно-орієнтованої діяльності, максимальної вмотивованості навчально-педагогічної ситуації, оптимальності, позитивної емоційної забарвленості, інтерактивності, рефлексивності.

Посилання

Бербешкина З. А. Этика социального работника // Теория и практика социальной работы: проблемы, прогнозы, технологии. М., 2007. 212 с.

Лукашевич М. П. Соціальна робота: (теорія і практика): підручник / М. П. Лукашевич, Т. В. Семигіна. К. : Каравела, 2009. 368 с.

Леонтьев А. Н. Деятельность. Сознание. Личность / А. Н. Леонтьев // Избранные психологические произведения: в 2-х т. Т. 2. М. : Педагогика, 1983. С. 94–231.

Рубинштейн С. Л. О мышлении и путях его исследования / С. Л. Рубинштейн. М. : Изд-во АН СССР, 1958. 147 с.

Ярская-Смирнова Е. Р. Профессиональная этика социальной работы. М., 2008. 182 с.

Опубліковано
2021-04-26
Як цитувати
Стрілець-Бабенко, О. В. (2021). ПРИНЦИПИ ЗАСТОСУВАННЯ НАВЧАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНИХ СИТУАЦІЙ У ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ З СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (196), 164-167. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2021-1-196-164-167