ЕСТЕТИЧНІ МОЖЛИВОСТІ ДИСЦИПЛІН ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА
Анотація
У статті на основі досвіду Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка досліджено вплив дисциплін професійної підготовки на естетичне виховання студентів спеціальностей 012 Дошкільна освіта та 013 Початкова освіта. Звертається увага на освітні компоненти, на яких приділяється увага загальному естетичному розвитку студентів та підготовці здобувачів до здійснення естетичного виховання у закладах дошкільної та початкової освіти.
Посилання
Базовий компонент дошкільної освіти (Державний стандарт дошкільної освіти) (затверджено наказом міністерства освіти і науки України від 12.01.2021 р. № 33). [Электронный ресурс]. URL: https://mon.gov.ua/storage/app/media/rizne/2021/12.01/Pro_novu_redaktsiyu%20Bazovoho%20komponenta%20doshkilnoyi%20osvity.pdf
Державний стандарт початкової освіти (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 24 липня 2019 р. № 688) [Электронный ресурс]. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/688-2019-%D0%BF#Text
Концепція художньо-естетичного виховання учнів у загальноосвітніх навчальних закладах (Наказ від 25 лютого 2004 р. № 151/11. [Электронный ресурс]. URL: https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v1_11290-04#Text