СОЦІАЛЬНО ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПРОВЕДЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНОГО КОНСУЛЬТУВАННЯ ТА КОРЕКЦІЇ ВПЕВНЕНОСТІ В СОБІ
Анотація
У статті здійснено теоретичний аналіз проблеми впевненості в собі у юнацькому віці, висвітлено умови її формування, проаналізовано особливості психологічного супроводу розвитку та корекції впевненості в собі.
Посилання
Альберти Р. Е., Эммонс М. Л. Умейте постоять за себя. Ключ к уверенному поведению. / Р. Е. Альберти, М. Л. Эмонс. М., 2005. 30 с.
Вікова та педагогічна психологія: навч. посіб. /О. В. Скрипченко, Л. В. Долинська, З. В. Огороднійчук, І. С. Булах та ін. К. : Просвіта, 2001. 416 с.
Высоцкий А. И. К развитию настойчивости у подростков /А. И. Высоцкий //Проблемы психологии воли. Материалы IV научн. конференции. Рязань, 1974. С. 100–102.
Мамонтов С. Ю. Поверь в себя. Тренинг уверенности в себе / С. Ю. Мамонтов СПб. : Питер, 2001. 160 с.
Ромек В. Г. Тренинг уверенности в межличностных взаимоотношениях / В. Г. Ромек СПб. : Речь, 2005. 175 с.
Смит М. Дж. Тренинг уверенности в себе / М. Дж. Смит СПб.: Речь М., 2001. 254 с.
Lange A., Jakubowski P. Responsible assertive behavior. Champaign: Reseach, 1976. Р. 231.
Salter A. Conditioned reflex therapy. New York: Farrar, Straus & Giroux, 1949.