ОСОБИСТІСНИЙ РОЗВИТОК МАЙБУТНЬОГО СПЕЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА У ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ: СОЦІАЛЬНИЙ АСПЕКТ

  • Олександр Віталійович Лабенко Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка https://orcid.org/0000-0003-1161-1010
Ключові слова: особистісний розвиток, майбутній спеціальний педагог, вищий навчальний заклад, соціальний аспект

Анотація

У статті розглянуто процес особистісного розвитку майбутнього спеціального педагога як взаємодію та взаємне проникнення трьох складових: соціальної, професійної та особистісно-моральної. Розкрито організаційні умови розвитку соціальної складової особистісного розвитку у вищому навчальному закладі. Наголошено, що творчий розвиток студента є пріоритетним показником особистісного розвитку, а творча діяльність – особливим способом життя.

Посилання

Бех І. Д. Особистісно-зорієнтоване виховання. Науково-методичний посібник / І. Д. Бех. Київ: ІЗМН, 1998. 204 с.

Селевко Г. К. Социально-воспитательные технологии / Г. К. Селевко. – М. : НИИ, 2005.176 с.

Технології соціально-педагогічної роботи. Навчальний посібник / під ред. А. Капської. Київ: УДЦССМ, 2000. 372 с.

Холостова Е. И. Дементьева Н. Ф. Социальная реабилитация. Учебное пособие / Е. И. Холостова, Н. Ф. Дементьева. М. : Дашков и Ко, 2002. 340 с.

Опубліковано
2021-04-26
Як цитувати
Лабенко, О. В. (2021). ОСОБИСТІСНИЙ РОЗВИТОК МАЙБУТНЬОГО СПЕЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА У ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ: СОЦІАЛЬНИЙ АСПЕКТ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (196), 127-131. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2021-1-196-127-131