ОСОБИСТІСНИЙ РОЗВИТОК МАЙБУТНЬОГО СПЕЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА У ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ: СОЦІАЛЬНИЙ АСПЕКТ
Анотація
У статті розглянуто процес особистісного розвитку майбутнього спеціального педагога як взаємодію та взаємне проникнення трьох складових: соціальної, професійної та особистісно-моральної. Розкрито організаційні умови розвитку соціальної складової особистісного розвитку у вищому навчальному закладі. Наголошено, що творчий розвиток студента є пріоритетним показником особистісного розвитку, а творча діяльність – особливим способом життя.
Посилання
Бех І. Д. Особистісно-зорієнтоване виховання. Науково-методичний посібник / І. Д. Бех. Київ: ІЗМН, 1998. 204 с.
Селевко Г. К. Социально-воспитательные технологии / Г. К. Селевко. – М. : НИИ, 2005.176 с.
Технології соціально-педагогічної роботи. Навчальний посібник / під ред. А. Капської. Київ: УДЦССМ, 2000. 372 с.
Холостова Е. И. Дементьева Н. Ф. Социальная реабилитация. Учебное пособие / Е. И. Холостова, Н. Ф. Дементьева. М. : Дашков и Ко, 2002. 340 с.