МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ВДОСКОНАЛЕННЯ РОБОТИ СОЦІАЛЬНОГО ПРАЦІВНИКА З СІМ’ЯМИ, ЯКІ ВИХОВУЮТЬ ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМ АУТИЧНОГО СПЕКТРУ
Анотація
У статті розкривається сутність соціальної роботи з дітьми, які мають порушення аутичного спектру. Зокрема, висвітлено мету, специфіку, завдання та форми соціальної роботи з ними. Схарактеризовано етапи роботи соціального працівника з означеною категорією дітей. Розроблено методичні рекомендації щодо вдосконалення роботи соціального працівника сім’ями, які виховують дітей з порушенням аутичного спектру.
Посилання
Душка А. Л. Дитина з розладами аутистичного спектра / А. Л. Душка. Харків: Вид-во «Ранок», ВГ «Кенгуру», 2018. 32 с.
Островська К., Химко М., Кудрявцева Ю. / Особливості абілітації дітей з аутизмом та їх родин // К. Островська, М. Химко, Ю. Кудрявцева. Вид. «Тріада плюс». Львів. 2007. 44 с.
Скрипник Т. В. Стандарти психолого-педагогічної допомоги дітям з розладами аутичного спектра: навч.-метод. посіб. / Т. В. Скрипник. К. : Гнозис, 2013. 60 с.
Спеціальна педагогіка: понятійно-термінологічний словник / за редакцією В. І. Бондаря. Л: Альма-матер, 2003. 436 с.
Чухрій І. В. Особливості соціально-психологічної дезатаптованості матерів у ставленні до дітей та її психокорекція: дис. …канд..псих. наук: спец. 19.00.07 «Педагогічна та вікова психологія» / Інна Володимирівна Чухрій. 2013. 263 с.