ЗАСТОСУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У НАВЧАННІ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ
Анотація
У статті детально розглядаються різноманітні інформаційно-комунікаційні технології, специфічні особливості дистанційного навчання, які здатні оптимізувати освітній процес в умовах інклюзивного навчання. Детально розглядаються психолого-педагогічні чинники, при яких рекомендовано використати інформаційно-комунікаційні технології в умовах інклюзивної освіти.
Посилання
Косенко Ю. Г. Сучасні засоби ІКТ підтримки інклюзивного навчання: навчальний посібник. Полтава : ПУЕТ, 2018. 261 с.
Запорожченко Ю. Г. Використання засобів ІКТ у дистанційному навчанні учнів з функціональними обмеженнями. Інформаційні технології в освіті: Херсон : ХДУ, 2013. № 16. C. 75–82.
Міщик Л. І. Інклюзивна освіта як умова соціалізації дітей-інвалідів у процесі навчання. Соціально-педагогічна робота в закладах освіти інклюзивної орієнтації : матеріали VІІ Всеукр. наук.-практ. конф., Хмельницький, 27 квітня 2012 р. Хмельницький ін-т соц. технологій відкритого міжнар. ун-ту розвитку людини «Україна». Хмельницький, 2012. С. 122–125.
Запорожченко Ю. Г. Використання засобів ІКТ для підвищення якості інклюзивної освіти. Інформаційні технології в освіті: Зб. наук. праць. Херсон: ХДУ, 2013. №15. С. 138–145.
Масенко В. В., Колупаєва А. А., Мороз Б. С., Овсяник В. П. Використання інформаційно-комунікаційних технологій в умовах спеціального та інклюзивного навчання дітей зі слухомовленнєвими порушеннями. Київ. 2011.