МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ВИКЛАДАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ІНОЗЕМНИМ СТУДЕНТАМ
Анотація
Статтю присвячено аналізу проблеми вивчення української мови іноземними здобувачами вищої освіти під час професійного становлення та теоретичному обґрунтуванню методологічних основ викладання української мови іноземним студентам. Визначено змістовне наповнення мовної освіти, яке забезпечується поєднанням взаємопов’язаних складників викладання української мови іноземним студентам: лінгвістичного, мовленнєвого, фахового та соціокультурного.
Посилання
Ветохов А. М. Психолого-педагогическая характеристика современных методов обучения иностранному языку в школе. Іноземні мови. 2006. № 1. С. 25–29.
Дорофєєва Є. А. Реалізація інтегрованого підходу на уроках української мови в 10-11 класах. Актуальні проблеми природничих та гуманітарних наук у дослідженнях студентської молоді «Родзинка – 2008» : X Всеукр. студ. наук. конф., 24-26 квіт. 2008 р., м. Черкаси. Серія філологічні науки / МОН України, ЧНУ ім. Б. Хмельницького. Черкаси : Видавництво ЧНУ ім. Б. Хмельницького, 2008. С. 49–51.
Кабанов П. Г. Проблема методологической культуры в философии и педагогике. [Электронный текст] // http: www.asf.ru/Publ/monogr/glaval1_1.html.
Любашенко О. В. Лінгводидактичні стратегії : проєктування процесу навчання української мови у вищій школі : монографія. Ніжин: Аспект-Поліграф, 2007. 296 с.
Орловська Л. К. Методичні принципи організації інтегрованого навчання граматики другої іноземної мови. Вісник КНЛУ. Серія : Педагогіка та психологія. К., 2007. Вип. 12. С. 136–143.
Романенко О. Комунікативно-когнітивний підхід у навчанні другої іноземної мови майбутніх економістів. Гуманізація навчально-виховного процесу : зб. наук. праць. Спецвипуск 5. Слов’янськ : СДПУ, 2010. С. 62–68.
Семеног О. М. Система професійної підготовки майбутніх учителів української мови і літератури (в умовах педагогічного університету) : дис. … доктора пед. наук : 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти». К., 2005. 476 с.
Українська мова : програма та система орієнтирів для самостійної роботи студентів : навчальний посібник / Укладачі : Т. М. Лобода, О. В. Остапенко, М. Ф. Черній – програма; Т. М. Лобода – система орієнтирів для самостійної роботи студентів. К. : Віпол, 1998. 128 с.
Ушакова Н., Тростинська О. Вивчення української мови студентами-іноземцями : концептуальні засади. Теорія і практика викладання української мови як іноземної. 2014. Випуск 9. С. 12–21 (Theory and Practice of Teaching Ukrainian as a Foreign Language. Issue 9. P. 12–21).