ДІАЛОГ ЯК ЕФЕКТИВНИЙ ІНСТРУМЕНТ ІННОВАЦІЙНІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА
Анотація
У статті актуалізовані положення щодо ролі діалогу в інноваційній соціально-педагогічній роботі. Проаналізовані можливості діалогічного підходу під час використання технології роботи змережею соціальних контактів, коучингу та технології форму-театру. Висвітлені питання щодо сутності умінь соціальних педагогів для ефективної організації діалогічної взаємодії: уміння слухати та уміння формулювати запитання.
Посилання
Бахтин М. М. Эстетика словесного творчества. М. : Искусство, 1986. 445 с.
Левин К. Теория поля в социальных науках. Спб. : Сенсор, 2000. 368 с.
Bronfenbrenner U. The Ecology of Human Development. Experiments by Nature and Design. Cambridge, MA: Harvard University Press. 1970. 330 р. URL: https://khoerulanwarbk.files.wordpress.com/2015/08/urie_bronfenbrenner_the_ecology_of_human_developbokos-z1.pdf.