СТРУКТУРА ЛІНГВОСАМООСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ЗВО
Анотація
У статті обґрунтовано, що однією з ключових умов ефективності підготовки здобувачів вищої освіти до лінгвосамоосвіти є створення лінгвосамоосвітнього середовища у ЗВО, структуру якого складають саморозвивальне та інформаційно-лінгвосамоосвітнє субсередовища. Розширення й насичення освітнього середовища елементами лінгвосамоосвіти трансформує його в саморозвивальне.
Посилання
Гуляєва Т. О. Вплив освітнього середовища та освітніх технологій на формування самоосвітньої компетентності молоді. Теорія та методика вивчення природничо-математичних і технічних дисциплін. 2005. Вип. 8. С. 72–80.
Петухова Л. Є. Трисуб’єктна дидактика в моделі інноваційного розвитку освітніх систем. Зб. наук. пр. Херсонського державного університету. Серія: Педагогічні науки. 2014. Вип. 65. С. 74–80.
Селевко Г. К. Энциклопедия образовательных технологий. Москва: НИИ школьных технологий, 2006. 403 с.
Alzahrani S., Wright V. Design and management of a self-access language learning space integrated into a taught course. Studies in Self-Access Learning Journal. 2016. Vol. 7. Iss. 2. P. 136–151.
Marquis J. The future of E-Learning is crowdsourcing. OnlineUniversities.com. 2013. URL: http://www.onlineuniversities.com/blog/2011/11/the-future-of-e-learning-is-crowdsourcing.
Wheeler S. It’s personal: learning spaces, learning webs. 2009. URL: http://steve-wheeler.blogspot.com/2009/10/its-personal-learning-spaces-learning.html.