ПЕРСПЕКТИВИ УДОСКОНАЛЕННЯ ПІДГОТОВКИ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ ЯК ОСОБЛИВОГО ВИДУ СОЦІАЛЬНОЇ ОСВІТИ

  • Ірина Борисівна Савельчук Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова https://orcid.org/0000-0001-6813-4548
Ключові слова: підготовка до соціальної роботи, соціальні працівники, структурні компоненти, інноваційне освітнє середовище університету

Анотація

Стаття присвячена дослідженню можливостей організації підготовки соціальних працівників в умовах інноваційного освітнього середовища університету. Встановлення гнучких вимог до фахівців соціальної сфери, їх спроможності активно конкурувати на ринку праці спричиняє необхідність вдосконалення професійної підготовки щодо оновлення її науково-методичного забезпечення.

Посилання

Ashley Curry & Pamela Epley (2021). Toward a Reflection-centered Model of Graduate Social Work Education: Implications for Enhanced Practice. Journal of Teaching in Social Work, 41(1), 57–76, DOI: https://doi.org/10.1080/08841233.2020.1855617

Bybyk, D. (2020). Organizational and pedagogical conditions of future social workers’ professional training for social leader ship. Intellectual Archive, 9(2), 56–65. DOI: https://dx.doi.org/10.32370/ia_2020_06_8

Lauren B. McInroy (2019). Teaching Technology Competencies: A Social Work Practice With Technology Course. Journal of Social Work Education, 55, DOI: https://doi.org/10.1080/10437797.2019.1671272

Lazorko, O., Overchuk, V., Zhylin, M., Bereziak, K. & Savelchuk, I. (2020). Modern Types of Psychological Correction and their Practical Application. Systematic Reviews in Pharmacy, 11(11), 1316-1322. DOI: https://doi.org/10.31838/srp.2020.11.186

Savelchuk, I., (2019). Training of social workers in the innovative educational environment of a university: conceptual ideas and innovation mechanisms. «EUREKA: Social and Humanities», 4, 59–66. DOI: https://doi.org/10.21303/2504-5571.2019.00962

Іванова І. (2014). Освітній та професійний стандарти: проблеми відповідності. Український науковий журнал: Освіта регіону. Політологія. Психологія. Комунікації, 1-2, 135–147.

Лісовець О. (2018). Методологічні засади організації процесу формування соціально-правової компетентності майбутніх соціальних працівників. Педагогічний часопис Волині, 1(8), 141–146.

Міщенко І. Б. (2009). Компетентність майбутніх фахівців: методологія та досвід формування в умовах вищої школи. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 11. Соціологія. Соціальна робота. Соціальна педагогіка, 8, С. 3–9.

Опубліковано
2021-04-26
Як цитувати
Савельчук, І. Б. (2021). ПЕРСПЕКТИВИ УДОСКОНАЛЕННЯ ПІДГОТОВКИ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ ЯК ОСОБЛИВОГО ВИДУ СОЦІАЛЬНОЇ ОСВІТИ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (196), 59-63. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2021-1-196-59-63