ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ДО ВИЗНАЧЕННЯ СУТНОСТІ І ЗНАЧЕННЯ УПРАВЛІНСЬКОГО ЛІДЕРСТВА КЕРІВНИКА

  • Анатолій Іванович Кузьмінський Глухівський національний педагогічний університет імені О. Довженка https://orcid.org/0000-0001-9338-1882
Ключові слова: теоретичні підходи, управлінське лідерство, керівник, функції освітнього менеджера-лідера, лідерський статус керівника, стиль управління, передумови для здобуття лідерського статусу

Анотація

Виокремлено головні функції освітнього менеджера-лідера. З’ясовано, які чинники необхідно враховувати при обранні чи призначенні керівника освітнього закладу. З’ясовано якості, які переважними передумовами лідерського статусу керівника. Розкрито стиль управління керівника освітнього закладу, що багато в чому визначає можливість статусу керівника-лідера.

Посилання

Зязюн І. А. Педагогіка добра: ідеали і реалії: наук.–метод. посіб. К. : МАУП, 2020. 312 с.

Михненко А. М., Гончарук Н. Т., Кравченко С. О. Управлінська еліта як чинник суспільного розвитку: Монографія. Нац. акад. держ. упр. при Президентові України. К. : НАДУ. 2012. 175 с.

Peters T. A. Passion for Excellence. New York: Random House. 1985. 124 с.

Столяренко Л. Д. Психология управления: учебное пособие Ростов н/Д: Феникс. 2007. 507 с.

Опубліковано
2021-04-26
Як цитувати
Кузьмінський, А. І. (2021). ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ДО ВИЗНАЧЕННЯ СУТНОСТІ І ЗНАЧЕННЯ УПРАВЛІНСЬКОГО ЛІДЕРСТВА КЕРІВНИКА. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (196), 37-42. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2021-1-196-37-42