ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ДО ВИЗНАЧЕННЯ СУТНОСТІ І ЗНАЧЕННЯ УПРАВЛІНСЬКОГО ЛІДЕРСТВА КЕРІВНИКА
Анотація
Виокремлено головні функції освітнього менеджера-лідера. З’ясовано, які чинники необхідно враховувати при обранні чи призначенні керівника освітнього закладу. З’ясовано якості, які переважними передумовами лідерського статусу керівника. Розкрито стиль управління керівника освітнього закладу, що багато в чому визначає можливість статусу керівника-лідера.
Посилання
Зязюн І. А. Педагогіка добра: ідеали і реалії: наук.–метод. посіб. К. : МАУП, 2020. 312 с.
Михненко А. М., Гончарук Н. Т., Кравченко С. О. Управлінська еліта як чинник суспільного розвитку: Монографія. Нац. акад. держ. упр. при Президентові України. К. : НАДУ. 2012. 175 с.
Peters T. A. Passion for Excellence. New York: Random House. 1985. 124 с.
Столяренко Л. Д. Психология управления: учебное пособие Ростов н/Д: Феникс. 2007. 507 с.