РОЛЬ ХОРЕОГРАФІЧНОГО КОМПОНЕНТУ В СИСТЕМІ МИСТЕЦЬКИХ ДИСЦИПЛІН НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ ШКІЛ МИСТЕЦТВ

  • Марія Валентинівна Ткаченко Полтавський Національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка https://orcid.org/0000-0002-7291-0113
Ключові слова: мистецька освіта, заклад початкової мистецької освіти, школа мистецтв, хореографія, хореографічні дисципліни, танець

Анотація

Початкова мистецька професійна хореографічна освіта є першою ланкою у здобутті майбутньої професії та закладає підґрунтя для подальшого навчання та вдосконалення  у власній хореографічній підготовці. У статті обґрунтовано роль хореографічного компоненту в системі мистецьких дисциплін навчально-виховного процесу шкіл мистецтв.

Посилання

Резерв успіху – творчість. Під ред. Р. Нойнера, В. Калвейта, Х. Клейна. М. : Педагогіка, 1989. 152 с.

Рагозіна В. З історії хореографічного виховання / В. Рагозіна // Мистецтво та освіта. № 2, 2006. С. 15–19.

Ткаченко М. В. Розвивальний потенціал хореографічної учнів шкіл мистецтв / М. В. Ткаченко // Художні практики та мистецька освіта у крос культурному просторі сучасності: матеріали V Всеукр.наук.-практ. конф., 7-8 жовтня 2019 р., Полтава: ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2019. С. 50–52.

Шевчук А. С. Дитяча хореографія : навч.-метод. посібник / А. С. Шевчук. 3-тє вид., зі змін. та доповн. Тернопіль : Мандрівець, 2016. 288 с.

Опубліковано
2021-05-31
Як цитувати
Ткаченко, М. В. (2021). РОЛЬ ХОРЕОГРАФІЧНОГО КОМПОНЕНТУ В СИСТЕМІ МИСТЕЦЬКИХ ДИСЦИПЛІН НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ ШКІЛ МИСТЕЦТВ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (195), 205-208. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2021-1-195-205-208