РОЛЬ ХОРЕОГРАФІЧНОГО КОМПОНЕНТУ В СИСТЕМІ МИСТЕЦЬКИХ ДИСЦИПЛІН НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ ШКІЛ МИСТЕЦТВ
Анотація
Початкова мистецька професійна хореографічна освіта є першою ланкою у здобутті майбутньої професії та закладає підґрунтя для подальшого навчання та вдосконалення у власній хореографічній підготовці. У статті обґрунтовано роль хореографічного компоненту в системі мистецьких дисциплін навчально-виховного процесу шкіл мистецтв.
Посилання
Резерв успіху – творчість. Під ред. Р. Нойнера, В. Калвейта, Х. Клейна. М. : Педагогіка, 1989. 152 с.
Рагозіна В. З історії хореографічного виховання / В. Рагозіна // Мистецтво та освіта. № 2, 2006. С. 15–19.
Ткаченко М. В. Розвивальний потенціал хореографічної учнів шкіл мистецтв / М. В. Ткаченко // Художні практики та мистецька освіта у крос культурному просторі сучасності: матеріали V Всеукр.наук.-практ. конф., 7-8 жовтня 2019 р., Полтава: ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2019. С. 50–52.
Шевчук А. С. Дитяча хореографія : навч.-метод. посібник / А. С. Шевчук. 3-тє вид., зі змін. та доповн. Тернопіль : Мандрівець, 2016. 288 с.