ПСИХОЛОГІЧНІ СКЛАДОВІ ДОМІНАНТНОЇ УВАГИ ЯК ПРОВІДНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ЯКОСТІ АНСАМБЛІСТА

  • Аліна Олександрівна Клєщ Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова https://orcid.org/0000-0002-5628-0289
Ключові слова: домінанта, увага, інтуїція, рефлексія, емпатія, ансамбль

Анотація

У статті розглянуті психологічні складові, які розкривають суть саме методу домінантної уваги в ансамблевому виконанні. Проаналізовані психологічні чинники, щодо удосконалення ансамблевої гри.

Посилання

Дружинин В. Н. Експерементальная психология / 2-е издание, дополненное издательство «Питер», 2000. 320 с.:ил (Серия «Учебник нового века»)

Шульц Д. П., Шульц С. Э. История современной психологии / Пер. с англ. А. В. Говорунов, В. И. Кузин, Л. Л. Царук / Под ред. А. Д. Наследова. СПб. : Изд-во «Евразия», 2002. 532 с.

Эббенгауз Г., Бэн А. Ассоциативная психология / Класики зарубежной психологии АСТ 1998. 72 с.

Гильманов С. Профессиональная специфика понятийного мышления. Образование и наука. 2017; 19 (9): 145 с.

Опубліковано
2021-05-31
Як цитувати
Клєщ, А. О. (2021). ПСИХОЛОГІЧНІ СКЛАДОВІ ДОМІНАНТНОЇ УВАГИ ЯК ПРОВІДНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ЯКОСТІ АНСАМБЛІСТА. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (195), 182-185. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2021-1-195-182-185