РОЗВИТОК ТВОРЧОЇ АКТИВНОСТІ ПІДЛІТКІВ У ПРОЦЕСІ ВОКАЛЬНОГО НАВЧАННЯ
Анотація
У статті розглянуті особливості сучасного підходу до вокального навчання молоді та окреслені проблемні питання вокальної підготовки дітей підліткового періоду. Подано основні тенденції використання сучасних вокальних методик та технологій. Розкрита сутність поняття «творча активність», подано його проекцію на розвиток дітей підліткового періоду, визначено місце в навчальному процесі, обґрунтовано вплив нових методик на розвиток творчої активності дітей підліткового періоду.
Посилання
Абитболь Ж. Одиссея голоса. Связь между ДНК, способностью мыслить общаться. Путь длиной 5 миллионов лет / Жан Абитболь; перевод с фр. Е. Морозовой. М. : КоЛибри, Азбука-Аттикус. 2018. 560 с.
Емельянов В. В. Развитие голоса. Координация и тренинг / В. В. Емельянов. СПб.: Издательство «Лань», 2003. 192 с.
EVT. The official site of Voice Training. Refrieved from https://www.estillvoice.com/history/
Койл Дэниел. Код таланта: Гениями не рождаются. Ими становятся /Дэниел Койл [пер. с англ. Ю. Букановой]. М. КоЛибри. Азбука-Аттикус, 2017. 224 с.
Морозов В. П. Искусство резонансного пения. Основы резонансной теории и техники / В. П. Морозов. М. : ИП РАН, МГК им. П. И. Чай-ковского, Искусство и наука, 2002. 496 с.
Родак И. И. Сущность творческой активности учащихся в учебном процессе / И. И. Родак // Советская педагогика,1959. №4. С.69–77.
Український педагогічний енци-клопедичний словник/ [ред.-упоряд. С. Гончаренко]. K. : Либідь, 1997. 336 с.
Шамова Т. И. Активизация учения школьников / Т И. Шамова. М.: Педагогика, 1982. 208 с.
Юцевич Ю. Є. Теорія і методика формування та розвитку співацького голосу / Ю. Є. Юцевич. Київ, 1998. 234 с.