ФОРМУВАННЯ ЦІННІСНИХ ОРІЄНТАЦІЙ У СТУДЕНТІВ-ВОКАЛІСТІВ
Анотація
У статті автор досліджує проблему формування ціннісних орієнтацій у студентів-вокалістів під час навчання у вищому навчальному педагогічному закладі. Автор уважає, що особливості навчання майбутніх студентів-вокалістів у виші полягають у специфіці віку студентів, пов'язаного з ранньою професійною орієнтацією і самовизначенням в професії; в організації самого навчального процесу, обумовленого тим, що проводяться індивідуальні заняття з музичних дисциплін, в пріоритетному освоєнні майбутніми педагогами-музикантами не фундаментальних наукових знань, а практично необхідних професійних умінь і навичок.
Посилання
Василенко Л. М. Взаємодія вокального і методичного компонентів у процесі професійної підготовки майбутнього вчителя музики: автореф. дис. … кандидата пед. наук: спец. 13.00.02 «Теорія та методика навчання музики і музичного виховання» / Л. М. Василенко. К., 2003. 20 с.
Лапханова Н. С. Формирование профессионально-ценностных ориентаций у студентов университета: на примере естественно-географического факультета: автореф. дис. канд. пед. наук / Н. С. Лапханова. Курган, 2000. 194 с.
Лысенко А. В. Психолого-педагогические условия формирования профессионально-ценностных ориентаций будущего учителя музыки: дис. … канд. пед. наук / А. В. Лысенко. Майкоп, 2005. 185 с.
Мозгальова Н. Г. До питання про мотивацію музичного мислення майбутніх учителів музики / Н. Г. Мозгальова // Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики. 2003. Вип. 10. С. 196–201.
Ройтенко Н. О. Концептуальні засади педагогічного супроводу вокального розвитку майбутніх учителів музичного мистецтва / Н. О. Ройтенко // Наукові записки / Ред. кол.: В. Ф. Черкасов, В. В. Радул, Н. С. Савченко та ін. Випуск 155. Серія: Педагогічні науки. Кропивницький: РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2017. 306 с. С. 101–104.
Сизова Е. Р. Организация и содержание профессиональной подготовки музыканта-педагога в условиях современного социума / Е. Р. Сизова. М.: АПК и ППРО; Челябинск: ЧГИМ, 2007. 170 с.
Фельдштейн Д. И. Психология взросления: структурно-содержательные характеристики про-цесса развития личности / Д. И. Фильштейн. М. : Флинта, 1999. 672 с.
Фурсенко Т. Ф. Педагогические условия подготовки будущего учителя музыки и художественной культуры / Т. Ф. Фурсенко // Проблемы современного педагогического образования. Ялта: РВВ КГУ, 2011. Вып. 32. Ч. 1. С. 110 –118.