СОЦІАЛЬНА РЕКЛАМА ЯК ВЕКТОР РОЗВИТКУ ІНФОРМАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ СУСПІЛЬСТВА

  • Олександр Анатолійович Рацул Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка
Ключові слова: соціальна реклама, інформаційна культура, соціальний педагог, реклама, соціальна робота

Анотація

У статті розглянуто трактування поняття «соціальна реклама», теоретично проаналізована роль соціальної реклами у практиці соціальної роботи.

Посилання

Дейян А. Реклама. [пер. с фр.] / А. Дейян. – М.: Прогресс, 1993. – 176 с.

Социальная реклама: учеб пособие / JI. M. Дмитриева и др.]; под ред. Л. М. Дмит-риевой. – М.: ЮНИТИ-ДАНА, 2009. – 271 с.

Селиверстов С. Э. Социальная реклама: искусство воздействия словом / С. Э. Селиверстов. – Самара: Бахрах–М, 2006. – 287 с.

Москаль Ю. Соціально-психологічна роль реклами: [лекція] / Ю. Москаль. – Тернопіль, 2004. – 18 с.

Кохтев Н. Н. Реклама: искусство слова: рекомендации для составителей рекламних текстов / Н. Кохтев. – М., 1997. – 95 с.

Савельева О. О. Живая история российской рекламы / О. О. Савельева – М.: Гелла-принт, 2004. – 272 с.

Ковальчук А. М. Психологічні аспекти оцінки соціальної молодіжної реклами [Текст] / А. М.Ковальчук // Журнал практического психолога. – 2001. – №7. – С. 108–113.

Концепція розвитку в Україні сфери соціальної реклами [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.mlsp.gov.ua

Опубліковано
2019-07-25
Як цитувати
Рацул, О. А. (2019). СОЦІАЛЬНА РЕКЛАМА ЯК ВЕКТОР РОЗВИТКУ ІНФОРМАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ СУСПІЛЬСТВА. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (180), 33-37. вилучено із https://pednauk.cusu.edu.ua/index.php/pednauk/article/view/85