ПРОЦЕС ФОРМУВАННЯ ЦІННІСНИХ ОРІЄНТАЦІЙ ОСОБИСТОСТІ У ПРАКТИЧНІЙ ПІДГОТОВЦІ
Анотація
У статті розглядається питання процесу формування ціннісних орієнтацій особистості в практичній діяльності під час навчання у вищому навчальному закладі, означені етапи даного процесу, проведно аналіз кожного етапу, запропоновано теоретичний аналіз практичної діяльності з формування ціннісних орієнтацій особистості в освітньому процесі.
Посилання
Асафьев Б. В. Избранные статьи о музыкальном просвещении и образовании. М.-Л. : Музыка, Ленингр. отд., 1965. 151 с.
Бернс Р. Развитие «я-концепции» и ее воспитание. М. : Прогресс, 1986. 422 с.
Дряпіка В.І. Орієнтації студентської молоді на цінності музичної культури (соціально-педагогічний аспект). Київ Кіровоград: Державне Центрально-Українське вид-во, 1997. 215 с.
Дряпіка В. І. Теорія і практика формування ціннісних орієнтацій педагога-музиканта. Київ: «Ліра», 2000. 227 с.
Дряпіка В. І. Теорія і практика формування ціннісних орієнтацій педагога-музиканта. Київ: «Ліра», 2000. 227 с.
Рудницька О. П. Музика і культура особистості: Проблеми сучасної педагогічної освіти. К. : ІЗМН, 1998. 248 с.
Свещинська Н. В. Новий образ фортепіано в сучасній музичній культурі. Навчальний посібник для студентів музично-педагогічних факультетів вищих навчальних закладів. Дніпропетровськ: Наука і освіта, 2002. 56 с.
Цуккерман В. А. Целостный анализ музыкальных произведений и их методика // Интонация и музыкальный образ. М. : Музыка, 1965. С. 264–320.