ВИКОРИСТАННЯ КОМПІЛЯТИВНИХ ВЕБ-КВЕСТІВ У РОЗВИТКУ УСНОГО МОНОЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ СТУДЕНТІВ НЕМОВНИХ ЗВО
Анотація
Навчання усного монологічного мовлення студентів немовних ЗВО завжди викликало цікавість методистів як складне практичне завдання. В умовах пандемії COVID-19 його реалізація ускладнилась через неможливість безпосередньої взаємодії викладача зі студентами. Тому передумовою підвищення ефективності навчання є в даному випадку доцільне використання веб-технологій.
Посилання
Гузеев В. В. Планирование результатов образования и образовательная технология / В. В. Гузеев. М. : Народное образование. 2000. 240 с.
Гуревич Р. С., Кадемія М. Ю. Інформаційно-телекомунікаційні технології в навчальному процесі та наукових дослідженнях: навч. посіб. для студентів педагогічних ВНЗ і слухачів інститутів післядипломної педагогічної освіти / Р. С. Гуревич, М. Ю. Кадемія. Вінниця : ООО «Планер». 2005. 366 с.
Гуревич Р. С. Інформаційні технології навчання: інтегрований підхід / Р. С. Гуревич, М. Ю. Кадемія, М. М. Козяр; за ред. Гуревича Р. С. Львів : Вид-во «СПОЛОМ». 2011. 484 с.
Кадемія М. Ю., Шахіна І. Ю. Інформаційно-комунікаційні технології в навчальному процесі: Навчальний посібник / М. Ю. Кадемія, І. Ю. Шахіна. Вінниця : ТОВ «Планер». 2011. 220 с.
Кадемія М. Ю. Підготовка майбутніх вчителів до використання ІКТ: навчально-методичний посібник / М. Ю. Кадемія, Л. С. Шев-ченко, О. В. Шестопалюк. Вінниця, 2009. 100 с.
Мисечко О. Є. Методика навчання англійської мови в середній школі / О. Є. Мисечко. Житомир : Полісся. 2002. 256 с.
Михайліченко М. В., Рудик Я. М. Освітні технології: навч. посіб. / М. В. Михайліченко, Я. М. Рудик. К. : ЦП «КОМПРИНТ». 2016. 583 с.
Спірін О. М. Основні напрями і тематика дисертаційних досліджень з інформаційно комунікаційних технологій в освіті / О. М. Спірін // Комп’ютер у школі та сім’ї. 2011. №1. С. 15–18.
Сумський В. І. ЕОМ при вивченні дисциплін фізико-математичного напряму: навч. посібник / В. І. Сумський. К. : ІЗМН. 1997. 184 с.