КОМПОНЕНТНИЙ СКЛАД В СТРУКТУРІ ДОСВІДУ МОРАЛЬНОЇ ПОВЕДІНКИ СТАРШИХ ПІДЛІТКІВ
Анотація
У статті з’ясовано компонетний склад в структурі досвіду моральної поведінки старших підлітків, виокремлено наступні компоненти досвіду моральної поведінки старших підлітків: мотиваційно-ціннісний, когнітивно-пізнавальний, практично-діяльнісний, особистісно-рефлексивний. В статті детально схарактеризовано кожен компонент окремо, з'ясовано перспективи подальших досліджень в обґрунтуванні педагогічних умов формування досвіду моральної поведінки старших підлітків для запобігання і протидії булінгу.
Посилання
Волошина О. В. Педагогічні умови виховання толерантності у підлітків старшого віку в позакласній роботі: автореф. дис. … канд. пед. наук: 13.00.07. Херсон, 2007. 18 с.
Голобородько О. А. Особистісно орієнтований підхід до морального виховання учнів 6-7 класів у процесі вивчення іноземної мови: автореф. дис. … канд. пед. наук: 13.00.07. Київ, 2008. 18 с.
Гузенко Н. О. Поняття «досвід моральної поведінки особистості» в науково-педагогічних дослідженнях. Збірник наукових праць Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди «Педагогіка та психологія» Харків. 2018. Вип. 60. С. 3–11. http://doi.org/10.5281/zenodo.2539285
Кашлев С. С. Современные технологии педагогического процесса: Пособие для педагогов. Минск: Высшая школа, 2000. 95 с.
Кривильова О. А. Компоненти психолого-педагогічної діяльності майбутніх викладачів ПТНЗ. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. праць. Запоріжжя: КПУ, 2015. Вип. 43 (96). С. 170–175.
Лозова В. Стратегічні питання сучасної дидактики. В кн.: Розвиток педагогічної і психологічної науки в Україні. Ч.1. Харків: ОВС, 2002. С. 96–97.
Пєхота О. М. Індивідуальність учителя: теорія і практика: навчальний посібник. Миколаїв: Іліон, 2011. 272 с.
Пиаже Ж. Избранные психологические труды. М. : Междунар. пед академия, 1994. 680 с.