ПСИХОТЕХНІКА СПІВУ ЯК СУЧАСНИЙ НАПРЯМ ВОКАЛЬНОЇ ПЕДАГОГІКИ

Ключові слова: психотехніка співу, вокальна педагогіка, стресостійкість, психофізіологічні відчуття, голосовий апарат, співацький потенціал

Анотація

Мета дослідження спрямована на вирішення проблеми розвитку вокальних здібностей та голосових якостей через вироблення стресостійкості під час співу у студентів мистецьких спеціальностей з психофізіологічної точки зору, що й досі актуальна та доцільна в умовах пошуку та впровадження інноваційних засобів навчання. У статті розглянуто певні теоретико-методологічні напрацювання у галузі освіти й виховання музичного митця, котрі дозволяють сформувати уяву про традиції та інновації щодо ефективної роботи зі студентом у процесі навчання співу.

Посилання

Бернс Д. Хорошее самочувствие: новая терапия настроений / Пер. с англ. Л. Славина. Москва: Вече, Персей, ACT, 1995. 400 с.

Ґеник С. Мистецтво бути здоровим: монографія. Івано-Франківськ: Нова Зоря, 2005. 657 с.

Дмитриев Л. Основы вокальной методики: учеб. пособ. для муз. вузов. Москва: Музыка, 19648. 675 с.

Эллис А. Психотренинг / пер. с англ. Санкт-Петербург: Питер Ком, 1999. 288 с.

Зданович А. П. Некоторые вопросы вокальной методики. Москва: Музыка, 1965. 148 с.

Кушка Я. С. Методика навчання співу: посібник з основ вокальної майстерності. Тернопіль: Навчальна книга–Богдан, 2010. 288 с.

Молодій О. Р., Обух Л. В. Інтонаційний самоконтроль як один із компонентів сучасної професійної підготовки студентів у класі постановки голосу. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки. Вип. 157 / Ред. кол.: В. Ф. Чер-касов, В. В. Радул, Н. С. Савченко та ін. Кропивницький: РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2017. С. 106–110.

Обух Л. В. Роль інноваційних засобів навчання у розвитку виконавської свободи студентів-співаків. Мистецька освіта в європейському соціокультурному просторі ХХІ століття: зб. матеріалів І Міжнародної науково-практичної конференції, Мукачево, 20–21 квітня 2017 р. Мукачево: РВВ МДУ, 2017. С. 297–300.

Прохорова Л. Українська естрадна вокальна школа: навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів культури і мистецтв III–IV рівнів акредитації. Вид. 2-е. Вінниця: Нова книга, 2006. 384 с.

Сеченов И. М. Рефлексы головного мозга: монография. Москва: Наука, 1961. 123 с.

Опубліковано
2021-05-31
Як цитувати
Обух, Л. В. (2021). ПСИХОТЕХНІКА СПІВУ ЯК СУЧАСНИЙ НАПРЯМ ВОКАЛЬНОЇ ПЕДАГОГІКИ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (195), 106-110. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2021-1-195-106-110